Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Nå må jeg kjøpe inn noe mer treningstøy, og jeg har stort sett bare brukt nike, men nå har jeg lyst å prøve noe annet. Anonymous poster hash: 30c95...8ba
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Jeg har brukt det fra HM Anonymous poster hash: 559e2...27b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Rőnnish (eller noe sånt) har mye bra, samme med casall. Mye fint på getinspired.no og der går det raskt. Anonymous poster hash: 250c1...cb1
Major HotLips Houlihan Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 2xu tights og Kari Traa superundertøy er mine favoritter
millemille Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Har treningstights fra røhnisch og H&M, og synes de fra H&M er best. Av topper liker jeg de fra casall. Sko kjøper jeg en gang i året og velger alltid de löplabbet anbefaler for meg, Adidas ser ut til å være mitt merke der. Har en jakke fra nike, men liker ikke den så godt. Har en litt tykkere fra UMBRO som er urgammel, men fortsatt favoritt.
Salomine Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Rønisch i bukser fordi de har noen med ekstra/tights lange bein. Overdeler har jeg alt mulig, Adidas,nike,redhill m.m.
Serepta Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Craft og Nike liker jeg best. Rønisch tights. Styrer for alt i verden unna 2xu tightsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå