Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Har selv akrylnegler, fransk med hvite tipper, hatt det i årevis. Gjør dere noe med neglene, isåfall hva? Anonymous poster hash: 8133a...4a9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Enten: Hvordan er neglene deres? Eller: Hvilke negler har dere? Mine er stort sett alltid kortklipte og uten neglelakk. Pga jobb og hygienekrav. Så neglestell blir negleklipp en gang i uken Anonymous poster hash: cd95e...446
Blomstogbier Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Jeg har ingen neglelakk, og holder dem helt korte. For å fungere her hjemme, må jeg ha korte negler uten lakk. Lakken blir stygg med én gang, og neglene knekker driver med så mye fysisk, så jeg prioriterer det praktiske fremfor det fine.
<3 2G <3 Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Sprøe som ikke holder på lakken. Eneste gangen jeg har fine negler er når jeg er gravid...
Hønemor30 Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Gele på mine negler. Fransk. vond vane å bryte.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 hvordan negler? Har sånne menneske negler.... Anonymous poster hash: e6694...4cf
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Jeg har lange fine helt naturlige negler som vokser ut helt av seg selv og som jeg klipper med negleklipper med jevne mellomrom! Anonymous poster hash: bf27a...dea
klg,2 boys now:) Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Min er naturlig lange,harde.får ofte kommentarer om de er ekte.eneste minuset er at det er kjempe vondt om de brekker😁😁
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Naturlig har jeg sterke negler, hvor tuppene er hvite. Har alltid neglelakk, enten blank eller farge. Har sånn halvveis korte negler nå som det er håndballsesong, men den er straks over, og da skal jeg virkelig la dem vokse! Har vel da 3-4 mm med hvit tupp, som jeg filer rund i kantene. Får ofte komplimenter for neglene mine, og de ser visstnok ikke naturlig ut. Legger gelé om jeg skal noe spesielt. Anonymous poster hash: 200bf...bbb
☆☆☆ Skrevet 8. april 2014 #12 Skrevet 8. april 2014 Kortklipte og utan lakk. Hygienekrav i jobben som sjukepleiar har gitt meg vanen, og det er praktisk privat også med to små å ta meg av. Klipper 1-2 gongar i veka.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #13 Skrevet 8. april 2014 Forferdelig stygge, korte og flisete. Biter, klarer bare ikke la være. Anonymous poster hash: 50311...e6d
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. april 2014 #14 Skrevet 8. april 2014 Mine egne, halvlange, som regel med en eller annen neglelakk på. Legger egen fransk manikyr innimellom. Filer dem pene og til ønsket lengde en gang i uka. Akkurat nå er neglelakken halvveis skrapet av, så nå er de ikke så fjonge at det gjør noe. Legger vel ny lakk på søndag, klar til jobbstart.
MissMagica Skrevet 8. april 2014 #15 Skrevet 8. april 2014 Har sterke negler som ikke brekker, men tiden med lange negler er laangt forbi. Alltid korte med svart, mørkerød eller en annen knæsj farge
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #16 Skrevet 8. april 2014 Mine egne. De er passe lang og velstelt. Har alltid lakk på. Et lag underlakk, 2-3 strøk farge og et lag overlakk. Det holder minst en uke. Får ofte spørsmål om de er ekte. Anonymous poster hash: 9292b...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå