Gå til innhold

Hvordan negler har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv akrylnegler, fransk med hvite tipper, hatt det i årevis. Gjør dere noe med neglene, isåfall hva?

Anonymous poster hash: 8133a...4a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten: Hvordan er neglene deres?

Eller:   Hvilke negler har dere?

Mine er stort sett alltid kortklipte og uten neglelakk. Pga jobb og hygienekrav. Så neglestell blir negleklipp en gang i uken ;)

Anonymous poster hash: cd95e...446
Skrevet

Jeg har ingen neglelakk, og holder dem helt korte. For å fungere her hjemme, må jeg ha korte negler uten lakk. Lakken blir stygg med én gang, og neglene knekker :) driver med så mye fysisk, så jeg prioriterer det praktiske fremfor det fine.

Skrevet

Sprøe som ikke holder på lakken. Eneste gangen jeg har fine negler er når jeg er gravid...

Skrevet

Gele på mine negler. Fransk. :) vond vane å bryte.

Skrevet

hvordan negler? Har sånne menneske negler....

Anonymous poster hash: e6694...4cf
Skrevet

Jeg har lange fine helt naturlige negler som vokser ut helt av seg selv og som jeg klipper med negleklipper med jevne mellomrom!

Anonymous poster hash: bf27a...dea
Skrevet

Min er naturlig lange,harde.får ofte kommentarer om de er ekte.eneste minuset er at det er kjempe vondt om de brekker😁😁

Skrevet

Naturlig har jeg sterke negler, hvor tuppene er hvite. Har alltid neglelakk, enten blank eller farge. 
Har sånn halvveis korte negler nå som det er håndballsesong, men den er straks over, og da skal jeg virkelig la dem vokse! Har vel da 3-4 mm med hvit tupp, som jeg filer rund i kantene. Får ofte komplimenter for neglene mine, og de ser visstnok ikke naturlig ut. Legger gelé om jeg skal noe spesielt. 

Anonymous poster hash: 200bf...bbb
Skrevet

Jeg har fingernegler og tånegler :)

Skrevet

Kortklipte og utan lakk. Hygienekrav i jobben som sjukepleiar har gitt meg vanen, og det er praktisk privat også med to små å ta meg av. Klipper 1-2 gongar i veka.

Skrevet

Forferdelig stygge, korte og flisete. Biter, klarer bare ikke la være.

Anonymous poster hash: 50311...e6d

Skrevet

Mine egne, halvlange, som regel med en eller annen neglelakk på. Legger egen fransk manikyr innimellom. Filer dem pene og til ønsket lengde en gang i uka. 

Akkurat nå er neglelakken halvveis skrapet av, så nå er de ikke så fjonge at det gjør noe. Legger vel ny lakk på søndag, klar til jobbstart. ;)

Skrevet

Har sterke negler som ikke brekker, men tiden med lange negler er laangt forbi. Alltid korte med svart, mørkerød eller en annen knæsj farge :)

Skrevet

Mine egne. De er passe lang og velstelt. Har alltid lakk på. Et lag underlakk, 2-3 strøk farge og et lag overlakk. Det holder minst en uke.

Får ofte spørsmål om de er ekte.

Anonymous poster hash: 9292b...735

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...