Gå til innhold

Noen som kan se litt? Besvimte idag og er litt bekymret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under rapporten på jobb idag tidlig, ble jeg plutselig litt ør i hodet. I løpet av ett minutt ble jeg veldig kvalm og svimmel, samt at jeg hadde hetetokter, og reiste meg da for å gå på toalettet. Inne på toalettet satte jeg meg ned på do, mens jeg hadde på kaldt vann som jeg prøvde å drikke. Dette fungerte ikke, jeg ble bare dårligere, så jeg tenkte at jeg skulle gå ned i garderoben å legge meg litt. I det sekundet jeg reiste meg, så ble jeg kjempedårlig, svimmel, hørselen forsvant og jeg hørte bare piping, sjanglet bortover korridoren, men jeg kom meg til heishallen. Jeg trykte på heisen og ventet, fremdeles veldig dårlig. Når heisen kom opp, så gikk jeg mot den, men da falt jeg om og besvimte. Sykepleierene kom og fikk meg oppå en seng, og jeg ble bedre i det sekundet jeg la meg oppå sengen og lå flatt. Resten av dagen har jeg vært veldig tung i hodet. 

De målte blodtrykket på meg da jeg lå på sengen, og dette viste 161/91. Hva i alle dager kan det ha vært som skjedde? Jeg har aldri besvimt før, jeg ble helt borte og datt rett i bakken. Symptomene mine var altså hetetokt, kvalm, svimmel, hørselen ble borte, og til slutt besvimte jeg. Noen som har peiling? Lurer på å dra til legen, men alle besvimer jo en eller annen gang i løpet av livet, så jeg vet ikke... Er forresten 23 år. Forsov meg idag, og rakk verken å spise eller drikke før jeg dro på jobb. Har også spist lite både idag og igår...

Anonymous poster hash: 016b3...cc1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme maaaange ganger i graviditetene mine - med akkurat samme symptomer. Aner ikke hvor mange ganger jeg måtte sette meg på gulvet på t-banen osv osv. Blodtrykksfall var det da.

De to siste setningene dine sier nok det meste. Du har spist, drukket og sovet lite i to dager. Er ikke du sykepleier/helsefagsarbeider? Dette er jo ganske selvsagt ut i fra det du opplyser om iallfall. Og du burde vite bedre enn å gå to dager uten mat/drikke...

Anonymous poster hash: beb72...0f2
Skrevet

Hvis jeg hadde besvimt ville jeg undersøkt hvorfor. Ja, jeg hadde gått til legen.

Det kan jo skje igjen.

Anonymous poster hash: fc549...a76
Skrevet

HI her. Jeg har ikke gått uten mat å drikke i to dager. Drakk mye igår, men spiste mye mindre enn jeg pleier da jeg nettopp har begynt på diett. Faen, kan det være at jeg er gravid da? Hadde mensen for litt siden... Uansett, takk for svar.

Anonymous poster hash: 016b3...cc1
Skrevet

Under rapporten på jobb idag tidlig, ble jeg plutselig litt ør i hodet. I løpet av ett minutt ble jeg veldig kvalm og svimmel, samt at jeg hadde hetetokter, og reiste meg da for å gå på toalettet. Inne på toalettet satte jeg meg ned på do, mens jeg hadde på kaldt vann som jeg prøvde å drikke. Dette fungerte ikke, jeg ble bare dårligere, så jeg tenkte at jeg skulle gå ned i garderoben å legge meg litt. I det sekundet jeg reiste meg, så ble jeg kjempedårlig, svimmel, hørselen forsvant og jeg hørte bare piping, sjanglet bortover korridoren, men jeg kom meg til heishallen. Jeg trykte på heisen og ventet, fremdeles veldig dårlig. Når heisen kom opp, så gikk jeg mot den, men da falt jeg om og besvimte. Sykepleierene kom og fikk meg oppå en seng, og jeg ble bedre i det sekundet jeg la meg oppå sengen og lå flatt. Resten av dagen har jeg vært veldig tung i hodet.  De målte blodtrykket på meg da jeg lå på sengen, og dette viste 161/91. Hva i alle dager kan det ha vært som skjedde? Jeg har aldri besvimt før, jeg ble helt borte og datt rett i bakken. Symptomene mine var altså hetetokt, kvalm, svimmel, hørselen ble borte, og til slutt besvimte jeg. Noen som har peiling? Lurer på å dra til legen, men alle besvimer jo en eller annen gang i løpet av livet, så jeg vet ikke... Er forresten 23 år. Forsov meg idag, og rakk verken å spise eller drikke før jeg dro på jobb. Har også spist lite både idag og igår... Anonymous poster hash: 016b3...cc1

Du skriver jo svaret selv, du har spist og drukket lite det siste døgnet!

Anonymous poster hash: 68040...905

Skrevet

Under rapporten på jobb idag tidlig, ble jeg plutselig litt ør i hodet. I løpet av ett minutt ble jeg veldig kvalm og svimmel, samt at jeg hadde hetetokter, og reiste meg da for å gå på toalettet. Inne på toalettet satte jeg meg ned på do, mens jeg hadde på kaldt vann som jeg prøvde å drikke. Dette fungerte ikke, jeg ble bare dårligere, så jeg tenkte at jeg skulle gå ned i garderoben å legge meg litt. I det sekundet jeg reiste meg, så ble jeg kjempedårlig, svimmel, hørselen forsvant og jeg hørte bare piping, sjanglet bortover korridoren, men jeg kom meg til heishallen. Jeg trykte på heisen og ventet, fremdeles veldig dårlig. Når heisen kom opp, så gikk jeg mot den, men da falt jeg om og besvimte. Sykepleierene kom og fikk meg oppå en seng, og jeg ble bedre i det sekundet jeg la meg oppå sengen og lå flatt. Resten av dagen har jeg vært veldig tung i hodet.  De målte blodtrykket på meg da jeg lå på sengen, og dette viste 161/91. Hva i alle dager kan det ha vært som skjedde? Jeg har aldri besvimt før, jeg ble helt borte og datt rett i bakken. Symptomene mine var altså hetetokt, kvalm, svimmel, hørselen ble borte, og til slutt besvimte jeg. Noen som har peiling? Lurer på å dra til legen, men alle besvimer jo en eller annen gang i løpet av livet, så jeg vet ikke... Er forresten 23 år. Forsov meg idag, og rakk verken å spise eller drikke før jeg dro på jobb. Har også spist lite både idag og igår... Anonymous poster hash: 016b3...cc1

Du skriver jo svaret selv, du har spist og drukket lite det siste døgnet!

Anonymous poster hash: 68040...905

Det behøver slett ikke å være grunnen. Jeg har besvimt flere ganger i løpet av livet. Jeg er en person som ofte glemmer å spise, og kan gå en helt dag uten mat, men det har ikke vært de dagene jeg har besvimt. 

HI: Ta deg en tur til legen. Kanskje har du lavt blodtrykk?

Anonymous poster hash: 37da0...1ed

Skrevet

Det ligner på sånn jeg opplever blodtrykksfall, men hadde uansett gått til legen ja.

Anonymous poster hash: d6d94...daf

Skrevet

Kanskje du ikke bør gå på diett..?? Tydeligvis et sjokk for kroppen..

Og at du i der hele tatt lurer på å ta en tur til legen, er for mg merkelig. Høres ikke helt "uskyldig" ut der som skjedde. Sjekk deg! Og god bedring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...