Gå til innhold

Nydelig, nydelig, nydelig !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt "for mye" for min smak. Jeg synes det ser rotete ut... :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere ikke synes dette var fint, så tør jeg ikke engang å forestille meg hvordan det ser ut hos dere.

syns det var fint jeg, ikke  nærheten av det dere skriver.

Anonymous poster hash: 56ae9...a76

Jo det kan jeg fortelle deg, hjemme hos meg er sengen SKIKKELIG redd opp ;)

Anonymous poster hash: 8ebfe...948

Og du vet at kryp trives best med helt striglet seng?

Hvem sier at denne sengen ikke er redd opp?

Skrevet

Uff, jeg får bare lyst til å rydde når jeg går inn der.. Og motsatt når jeg leser FF, der vil jeg rote.  :P

Anonymous poster hash: 816c1...052
Skrevet

Jeg tenker at jeg nok er veldig ut når det gjelder interiørtrender, dersom dette er den stilen som rår nå til dags.

Soverommet mitt ligner ikke akkurat... Personlig ville fått klaus av alle putene. Og jeg lurer litt på hvor hun putter alt når hun skal legge seg, rommet virker ikke akkurat stort. Og det må jo ta en evighet å re opp sengen på denne måten.

Men, men, jeg er kanskje for gammel til å forstå.

Anonymous poster hash: dbb17...1b5

Skrevet

Prøvde å legge ved bilde av mitt ytterst u-Paprika soverom, men fikk det selsvagt ikke til ved første forsøk.

post-42-0-00607500-1396978932_thumb.jpg

Skrevet

Prøvde å legge ved bilde av mitt ytterst u-Paprika soverom, men fikk det selsvagt ikke til ved første forsøk.Anonymous poster hash: dbb17...1b5

Udelikat soverom.

Skrevet

Camilla Kvarsvik "stilen" er kjedelig,trist og små harry! Og veldig upersonlig. Og dama er veldig lite kreativ. At hun kalles flink med Interiør, det kan ikke jeg i mine villeste fantasier fatte.

Anonymous poster hash: 3e1aa...aea

Skrevet

Prøvde å legge ved bilde av mitt ytterst u-Paprika soverom, men fikk det selsvagt ikke til ved første forsøk.

Dette går ikke under noen som helst slags interiørstil. Dette er et rom, en seng, og noe pynt på veggen. Ikke noe feil med det. Men skjønner at du ikke driver interiørbutikk eller interiørbutikk. :)

Rart at "alle" hater stilen hennes samtidig som nettbutikken/butikken går så det suser!

Anonymous poster hash: 4e654...d40

Skrevet

Hvis dere ikke synes dette var fint, så tør jeg ikke engang å forestille meg hvordan det ser ut hos dere.

syns det var fint jeg, ikke  nærheten av det dere skriver.

Jo det kan jeg fortelle deg, hjemme hos meg er sengen SKIKKELIG redd opp ;)

Og du vet at kryp trives best med helt striglet seng?

Hvem sier at denne sengen ikke er redd opp?

Hva har kryp med innredning å gjøre ? :P  Den ser ikke mye redd opp ut når dyna ligger i en valk foran putene.

Skrevet

Prøvde å legge ved bilde av mitt ytterst u-Paprika soverom, men fikk det selsvagt ikke til ved første forsøk.Anonymous poster hash: dbb17...1b5

Dette går ikke under noen som helst slags interiørstil. Dette er et rom, en seng, og noe pynt på veggen. Ikke noe feil med det. Men skjønner at du ikke driver interiørbutikk eller interiørbutikk. :) Rart at "alle" hater stilen hennes samtidig som nettbutikken/butikken går så det suser! Anonymous poster hash: 4e654...d40

My point exactly. Mitt rom er en seng (i dette tilfelle en håndlagd japansk futon med håndlagd lav seng i massivt tre) og litt enkel pynt jeg tok med meg fra reiser. Slik liker jeg det. Jeg blir sliten av mer møbler og pyntegjenstander, liker det rent, ryddig og avslappende. Litt asketisk kanskje. Har reist i Japan og kunne tenke meg å bo i et tradisjonelt hus med veldig få møbler. Hele huset er i grunn ganske ribbet. Det følger ingen interiørtrender, det følger det som vi synes er behagelig og beroligende.

Er det ikke meningen å ha et hus man liker og føler seg vel i? Om det passer med dagens trender er vel og bra, men om det ikke gjør det, er det like greit å satse på kvalitetsmøbler og kunst/pynt som betyr noe for den som bor der.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Herlighet, for et rot!

Skrevet

Dette går ikke under noen som helst slags interiørstil. Dette er et rom, en seng, og noe pynt på veggen. Ikke noe feil med det. Men skjønner at du ikke driver interiørbutikk eller interiørbutikk. :)

Rart at "alle" hater stilen hennes samtidig som nettbutikken/butikken går så det suser!

Fordi det er ganske mange unge mennesker her i Norge,som ikke har sin egen stil,og det er en del Harry mennesker her i Norge,som prøver for hardt å skape ett hjem med "stil".

Anonymous poster hash: 3e1aa...aea

Skrevet

Dette går ikke under noen som helst slags interiørstil. Dette er et rom, en seng, og noe pynt på veggen. Ikke noe feil med det. Men skjønner at du ikke driver interiørbutikk eller interiørbutikk. :) Rart at "alle" hater stilen hennes samtidig som nettbutikken/butikken går så det suser! Anonymous poster hash: 4e654...d40

My point exactly. Mitt rom er en seng (i dette tilfelle en håndlagd japansk futon med håndlagd lav seng i massivt tre) og litt enkel pynt jeg tok med meg fra reiser. Slik liker jeg det. Jeg blir sliten av mer møbler og pyntegjenstander, liker det rent, ryddig og avslappende. Litt asketisk kanskje. Har reist i Japan og kunne tenke meg å bo i et tradisjonelt hus med veldig få møbler. Hele huset er i grunn ganske ribbet. Det følger ingen interiørtrender, det følger det som vi synes er behagelig og beroligende.

Er det ikke meningen å ha et hus man liker og føler seg vel i? Om det passer med dagens trender er vel og bra, men om det ikke gjør det, er det like greit å satse på kvalitetsmøbler og kunst/pynt som betyr noe for den som bor der.Anonymous poster hash: dbb17...1b5

Det du har kan ikke kalles for noe stil i det hele tatt, heller ikke for soverom. Det der er bare en seng, og that's it! Ikke noe mer. Blæh ! Det er slik de fleste nordmenn har det og derfor blir missunelige når de ser et delikat soverom, som de aldri i verden kunne hatt selv, fordi de aldri klarer å få det til.

Skrevet

Er det ikke meningen å ha et hus man liker og føler seg vel i? Om det passer med dagens trender er vel og bra, men om det ikke gjør det, er det like greit å satse på kvalitetsmøbler og kunst/pynt som betyr noe for den som bor der.Anonymous poster hash: dbb17...1b5

Det du har kan ikke kalles for noe stil i det hele tatt, heller ikke for soverom. Det der er bare en seng, og that's it! Ikke noe mer. Blæh ! Det er slik de fleste nordmenn har det og derfor blir missunelige når de ser et delikat soverom, som de aldri i verden kunne hatt selv, fordi de aldri klarer å få det til.Anonymous poster hash: 56ae9...a76

Morsomt at du sier det, for jeg er ikke norsk og bor heller ikke i Norge. Jeg synes som regel at hus i Norge er overlesset med stæsj, men er oppmerksom på at interiør er veldig kulturelt betinget. Og personlighet. For hvert år som går har jeg mindre møbler og pynt i hus, det roer meg ned. Men jeg respekterer at andre har interesse og behov for å følge trender.

Skrevet

Jo dette er zen stil, med røtter fra Asia og India. Kjennetegnes av rene linjer, åpene rom, naturlige materialer, og enklelt møblert. Stilen er enkel og blottet for nips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...