Gå til innhold

Baby våkner etter 30 minutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 5,5 mnd våkner så å si alltid 25-35 minutter etter at hun har sovnet. Tror hun sliter med å komme ned i den dype søvnen. Noen ganger greier vi å bysse henne i søvn igjen, men det kan fra ett minutt til en halvtime. Andre ganger må vi bare ta henne opp, selv om hun tydelig er trøtt. Slik har det vært siden hun var ca 4 mnd. Andre som har/hadde det slik? Når ble det bedre?

Anonymous poster hash: 8932b...657

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var sånn, og sleit med innsovningen helt til han var 7-8 mnd. Da endret det seg heldigvis :) 

Anonymous poster hash: f0491...c92
Skrevet

Sånn har alle mine 3 vært. Begynte å bedre seg når de nærmet seg året. Fryktelig slitsomt, men det går seg til.

Skrevet

Min også.. ble plutselig bedre når han begynte i barnehage 15 mnd gammel. Han var mye overtrøtt og det virket som om han våknet i den fasen hvor de går inn i dypere søvn, etter 30-45 min. Fikk aldri til å gjøre noe med det, men det gikk jo over... Han sov heller ikke en eneste natt igjennom før han var godt over et år.

Anonymous poster hash: 5c5d8...b12
Skrevet

Takk for svar, det hjalp tydeligvis å spørre her inne. For hva skjedde? Jeg avbrøt middagslaginga og kledde på meg (hun sover ute) for å være klar til hun våknet. Sto der som en tulling med ytterklær på og myste gjennom vinduet, men ungen sov godt en hel time! Våknet, men etter noen minutter med byssing så sover hun godt igjen. Skal visst ikke være mulig å bli klok på disse små :)

HI

Anonymous poster hash: 8932b...657

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...