Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Spiser dere som slanker dere godterier på lørdager? Jeg prøver å holde meg unna, men klarer det bare ikke. Jeg føler jeg fortjener å spise som jeg vil 1 dag i uken etter 6 dager med strengt kosthold og trening. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: bb30c...6ef
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 tror man må unne seg noe en dag,ellers så går man å konstant tenker på det og får aldri ro..! Anonymous poster hash: 0d725...168
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Jeg koser meg på lørdagen, for jeg ser på dette som en livsstil ikke som en diett. Anonymous poster hash: f1629...d3e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Jeg sjekker kaloriinnholdet i godis og veier det opp så jeg ikke blir fristet til å gå bananas. Synes absolutt at man skal kose seg, men det er veldig demotiverende å ikke gå så mye ned fordi man unner seg for mye bare en gang i uken. Når jeg er bevisst på inntaket kan jeg kose meg med snop med god samvittighet, slik liker jeg det best Anonymous poster hash: da913...250
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Jeg spiser hva jeg vil på lørdager og søndager, fordi jeg har lagt om livstilen, og ser ikke på det som en slankekur, selvom jeg vil ned 10-12 kg. Sånn som det er nå, spiser jeg sunt hele uka, trener annenhver dag, og unner meg det jeg vil i helgene. Går da ned ca 0.5kg per uke, og det synes jeg er helt ok Anonymous poster hash: bd466...432
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå