Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i dag, permisjonsdamer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her plaskregner det. Vi har vært i butikken en snartur og nå sover babyen.

Hva står på planen hos dere i dag?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest behagelige husarbeidet; passe på tørketrommelen medan putene våre blir tromla. Kan jo ikkje vere uansvarlig og ta seg ein tur :P

Har ikkje middag i hus, så på eitt eller anna tidspunkt må vi fram med sko og vogn (og avmed pysjen). Blir sikkert kombinert med henting av eldste i bhg.

Skrevet

Planlegger en liten lur når mannen kommer hjem etter at jeg har vært våken i hele natt med tannverk. Klokka 16:30 skal jeg på personalmøte på jobben og etter det et informasjonsmøte ang arbeidsplassens fremtid mens mannen må ta med begge ungene på storesøsters karatetrening.

Skrevet

Er hjemme med halvsyk 4-åring.Vi skulle gå en tur med søskenvogna i sted,men vinden var så sterk at vi snudde etter 300 meter...Så det blir vel en innedag med ipad,middagslaging og soving tenker jeg!

Anonymous poster hash: 729a1...6a8
Skrevet

Idag skal vi i selskap, så nå baker jeg kake til bursdagsbarnet med lille tulla tar seg en blund :)

Anonymous poster hash: be70f...885
Skrevet

Her pøsregner det; så nå sover mini på terassen mens jeg driver på med mitt inne. Når han våkner blir det leketid. Kjedelig når det er så dårlig vær, mye morsommere å komme seg ut litt :)

Anonymous poster hash: f3553...edd
Skrevet

Her er det også regn.. Trening og matlaging er ferdig, så da er det på kontroll på sykehuset med mini og kaffe kos som står på planen resten av dagen :)

Anonymous poster hash: 232dd...05b

Skrevet

Hente nr 1 i barnehagen snart og lage middag, ellers ingenting. Er altfor daff i dag.

Anonymous poster hash: 957dd...0c8
Skrevet

Hadde håpet på fødsel, men det ser dårlig ut så langt ;)

Skrevet

Sendte lillegutt til bestemor så jeg fikk trene en time. Dro så innom jobben for å avklare start etter permisjon, bare 1 mnd til.... og så sovnet lillegutt i vogna så da ble det en tur innom flere butikker.

Anonymous poster hash: 7bca9...000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...