SLURPÅ Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg og gubben vurderer nr 6. Tenkte og starte prøving i des i år. Jeg er 43 år han 47 år. Vi har barn 26 år utflytta, 9, 8 og 2 år. Barn nr 2 døde som 3 åring. Har fastjobb og alt på plass. Når alt er betalt sitter vi igjen med 18 000 kr. Synest dokke det er nok peng til 1 til el for gamle ?
Sint naken biltyv Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Hva døde treåringen av? Huff, blir så redd når jeg hører sånt. Men du, kjør på med nr 6. Det hadde jeg gjort:-) Økonomien er bra og dere har livet på stell.
sug lut Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Jeg synes personlig ikke digre barneflokker er et gode, det er for lite forelder pr barn. Men det blir jo "bare" nr 4 hjemme, og om du takler graviditet greit så er det sikkert ok.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Kjipt hvis en av dere går bort om 10 år f.eks. Hadde ikke gjort det, synes dere er for gamle, og dere har mange barn allerede. Gled dere heller over dem. Anonymous poster hash: 89f81...180
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Jeg synes dere skal kose dere med de barna dere har. Reis på ferier, vær ute i frisk luft og nyt dagene. Følg opp på skole og i barnehagen og tenk at når dere er 50 år og slitne begge to, så kan dere hvile dere litt fordi barna er så store. Anonymous poster hash: bced2...c50
SLURPÅ Skrevet 8. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2014 Hva døde treåringen av? Huff, blir så redd når jeg hører sånt. Men du, kjør på med nr 6. Det hadde jeg gjort:-) Økonomien er bra og dere har livet på stell. Han døde av Leukemi.
Sint naken biltyv Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Hva døde treåringen av? Huff, blir så redd når jeg hører sånt. Men du, kjør på med nr 6. Det hadde jeg gjort:-) Økonomien er bra og dere har livet på stell.Han døde av Leukemi.Så trist. Jeg mener at dere burde bestemme selv. Jeg syns ikke dere er for gamle og dere har jo både livet og økonomien på stell. Mine foreldre var 43 og 44 når de fikk meg. Jeg er veldig glad de fikk meg jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Forferdelig trist å se at dere har mistet et barn. Men enig i at dette helt og holdent er opp til dere. Det er jo mer hjelp enn jobb med eldste så blir jo ikke en så stor flokk egentlig. Man har ingen garantier for om man blir 90 eller 50 år. Min svigerfar på 75 er mye sprekere enn min egen på 60, så alder er ikke alt:) Anonymous poster hash: 803a2...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå