Gå til innhold

åh SHIT den rockeringen alle snakker om....

Anbefalte innlegg

Skrevet

AU?!?!?!? seriøst, jeg begynte igår. Holdt ut i 15 min ca...  skulle begynne idag, og jeg skrek altså. Det var så grusomt vondt??

Gi meg motivasjon!

seriøst, hjelper denne virkelig noe ?

Anonymous poster hash: cffc9...749
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikkje den rette til å hjelpe deg, min støvar ned i boda. Skal høre med mamma på snart 60, ho fekk låne den og etter 30 min på første forsøk lurte ho på om ikkje folk kjeda seg innmari med denne treninga, om det var eit øvingsprogram som fulgte med for å jazze det opp :P

Etter ei veke gav ho opp å kjenne noko effekt, merka jo ikkje treninga anna enn på kjedsomhet..

Endret av ★
Skrevet

Første dagen går problemfritt, men de neste 2 ukene er smertehelvete. Man blir jo litt mørbanket, og da er det lite deilig å banke på mer.. Men man må bare prøve å bite sammen tennene, og kanskje ta på en ekstra genser som polstrer litt ;)

Anonymous poster hash: edf77...dc2

Skrevet

Flott, altså ja det er kjedelig. Kun etter det lille kvarteret mitt. MEN det er jo ikke mulig å gjøre det igjen og igjen etter å ha fått blåmerker fra første dag??

har den effekt da? tross smerten?

Skrevet

Jeg gikk ned 7 cm rundt midjen i løpet av 1,5 mnd med rockeringen. Første uka rocket jeg annenhver dag i tre intervaller på ca10 min. Uka etter ca 15 min hver dag. Etter det rocket jeg en episode csi hver kveld :-)

Ble sabla støl i begynnelsen.

Lykke til!

Skrevet

Man skal jo starte med max 2-3 minutter de første dagene da, hehe! Er en grunn til det ;) 

Skrevet

Du skal jo overhodet ikke bruke den et kvarter første dagen!

Leste du ikke bruksanvisningen i det hele tatt? Du skal bruke minst en uke på å venne kroppen til den, og gradvis øke minutt for minutt, første dagen skal du bare bruke den 2-3 minutter...

http://iform.nu/trening/treningsprogrammer/rockering-6-ukers-program

Anonymous poster hash: 59f99...4b0
Skrevet

Nei, jeg ble litt ivrig, så gjorde jeg det litt for mye. Det var jo litt ulempe, men ikke annen skade enn at det gjør vondt. Hehe.. Gubben tror den er bare DRIT, så jeg ville liksom være tøff, og motvise litt da. Men men, slik kan det gå..

Godt å se at den har fungert på andre da!!! :D

Skrevet

AU?!?!?!? seriøst, jeg begynte igår. Holdt ut i 15 min ca...  skulle begynne idag, og jeg skrek altså. Det var så grusomt vondt??

Gi meg motivasjon!

seriøst, hjelper denne virkelig noe ?

Det er jo ikke rart du har vondt når du holder på i 15 minutter første gangen. Du må lese bruksanvisningen. På min står det at den skal bare brukes noen få minutter de første gangene

Anonymous poster hash: 699c3...20d

Skrevet

Det blir bedre :) Gjør ikke vondt lenger nå selv om jeg nesten gråt jeg også.

Anonymous poster hash: ef706...f19
Skrevet

Hvor kan jeg kjøpe en slik rockering? Jeg vil også prøve :)

Anonymous poster hash: 827be...299

Skrevet

Hvor kan jeg kjøpe en slik rockering? Jeg vil også prøve :)Anonymous poster hash: 827be...299

Absolutt alle sportsbutikker tror jeg, men jeg kjøpte min på Innersvingen... http://www.rockeringer.no/Rockeringer.html http://www.xxl.no/trening-helse/trimutstyr/fitness/abilica-heavyrocker-2-2kg-rockering/p/1098588_1_style Anonymous poster hash: 59f99...4b0

Takk :)

Anonymous poster hash: 827be...299

Skrevet

Trodde nesten det var meg det var noe i veien med, men den er visst ikke så lett å håndtere.. Har fått store blåmerker i min iver etter å prøve å holde beistet på plass..

Anonymous poster hash: f4247...2b1
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

På Clas Ohlson koster de 249,- ;)

Jeg klarte bare noen minutter i slengen de første dagene, ble blå og grønn og gul...au au...Nå står den til pynt, men jeg må begynne igjen snart!

Skrevet

Denne må jeg prøve;)

Anonymous poster hash: b5edd...f80

Skrevet

Første uken er helt forjævlig! Jeg var helt svart, blå, gul og lilla etter noen dager. Så ut som jeg var blitt skambanket. Men det funker da, gikk vel inn 8 cm på 4 uker:)

Skrevet

Rokker dere bare da dere som har gått ned i "omkrets" ;) ? Eller driver dere og gjør andre bevegelser og? 

Har rokkering jeg og, henger til pynt på soverommet.... men kanskje jeg skal dra den frem.... om jeg bare kan stå å rokke. orker ikke bøye og tøye ;) 

Skrevet

Men funker det? Er det verdt pengene?

Anonymous poster hash: 57246...8f1

Skrevet

Men funker det? Er det verdt pengene?

Anonymous poster hash: 57246...8f1

Funkar kun når den blir brukt - så for det store fleirtalet er svaret nei.
Skrevet (endret)

Har bestilt en nå :) Lånte min mor sin noen år tilbake og fungerte når den var i bruk ;)

Mener at det lønte seg å starte med tre minutter og så øke etter tre dager.

Mye mage etter graviditeten så de minuttene skal jeg klare om dagen :)

Er utrolig lat ;)

Endret av Snuppelupp1988
Skrevet

Takk for mye svar. Når jeg hører folk som tydelig krymper cm av å bli banket av denne så skal jeg fortsette . Får bite i noe mens det står på. Dum som jeg var med mine 15 min. Prøvde istad også, damn jeg sliter hehe men kjærlighetshåndtak og KS heng... Ikke veldig gøy.

Så gjenstår bare kostholdet da.....

HI

Skrevet

Hvilken tyngde bruker dere? Og er det enklere å rocke med en sånn, enn en vanlig som barna bruker?

Anonymous poster hash: 22ba6...2b7

Skrevet

Hvilken tyngde bruker dere? Og er det enklere å rocke med en sånn, enn en vanlig som barna bruker?

Anonymous poster hash: 22ba6...2b7

Ja, det er mye enklere og rokke med med en medvekter, enn med en uten vekter. Jeg klarer ikke og rokke med sånn som barna har, men har ingen problemer med sånn med vekter

Anonymous poster hash: 699c3...20d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...