Gå til innhold

Jeg har blitt moren min!


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tok meg skikkelig i det her om dagen.. Jeg sto på kjøkkenet og lagde matpakker til ungene - og skrev lapper hvor det sto "Ha en fin dag på skolen!", "glad i deg" osv. som jeg puttet oppi til slutt.

Mamma gjorde alltid det, og jeg husker jeg synes det var skikkelig pinlig da jeg åpnet matpakkene med slike lapper i da jeg gikk på skolen. :huh: ( Men egentlig så er det jo utrolig hyggelig! :lillesky:)

Jeg tenkte alltid at det var noe jeg ikke skulle gjøre. Så flaut for ungene, liksom :blink: .  
 

 

Er det noen andre som har tatt seg selv i å tenke noe sånt? :mrgreen:

Endret av chaha
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:  Klassisk!

 

Jeg har desværre ingen morsomme eksempler - men jeg gjør jo ting, som jeg selv hatet at moren min gjorde da jeg var barn. Er fæl til å mase om at Storsøster må løfte føttene, når hun går f eks. :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...