chaha Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 (endret) Jeg tok meg skikkelig i det her om dagen.. Jeg sto på kjøkkenet og lagde matpakker til ungene - og skrev lapper hvor det sto "Ha en fin dag på skolen!", "glad i deg" osv. som jeg puttet oppi til slutt. Mamma gjorde alltid det, og jeg husker jeg synes det var skikkelig pinlig da jeg åpnet matpakkene med slike lapper i da jeg gikk på skolen. ( Men egentlig så er det jo utrolig hyggelig! ) Jeg tenkte alltid at det var noe jeg ikke skulle gjøre. Så flaut for ungene, liksom . Er det noen andre som har tatt seg selv i å tenke noe sånt? Endret 8. april 2014 av chaha
Giss Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Klassisk! Jeg har desværre ingen morsomme eksempler - men jeg gjør jo ting, som jeg selv hatet at moren min gjorde da jeg var barn. Er fæl til å mase om at Storsøster må løfte føttene, når hun går f eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå