Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Er de bra? De er jo ganske så dyre,så jeg orker ikke å ha for mange bomkjøp. Noen som har prøvd de og hvordan er de? Anonymous poster hash: 43a4d...7d2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Elsker det oransje serumet - collagen Booster, og fuktighetskremen Sheer transformation. Adrian red yes ansiktsvask er også herlig! Anonymous poster hash: 83eba...492
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Takk for svar! Flere? HI Anonymous poster hash: 43a4d...7d2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Ja, synes produktene er fantastiske. Har serumet over, Sheer Transformation og den røde dagkremen (husker ikke navnet i farten) og ultimate luft eye gel. Har prøvd mye. Alt er bra! Anonymous poster hash: 29160...d4f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Bruker kun Ole Henriksen. Kjempe fornøyd!! De virker faktisk. Kan absolutt anbefale Anonymous poster hash: f08e6...987
BellaSuz Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Har prøvd den red african tea(??)-serien og den var knallbra! Huden min var veldig fin:) meeen produktene er dyre, så jeg slutta med dem. Gleder meg til jeg får meg jobb og lønn, da blir det OH på meg igjen:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå