Gå til innhold

Tips og råd om forhold???!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to barn, og han er verdens beste pappa- virkelig. Han er snill og grei med alle, og gjør aldri noen vondt. Problemet er at jeg irriterer meg over alt han gjør!! Vi har kjøpt hus som trenger oppussing, og han gjør ikke noe. Han er gjennomført lat. Jeg har null tenning, og vi har ikke hatt sex på et år, tanken på det gjør meg kvalm! Hva ville dere gjort, ville dere flyttet eller prøvd videre. Slik som i dag har han fri, og har sovet i ti timer, og går rett i badekaret etterpå. Slikt burde ikke irritere, men det irriterer meg sykt!

 

Anonymous poster hash: c3467...6a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reagerte mest på at dere har kjøpt hus som trenger oppussing og HAN gjør ikke noe... Gjør det sjæl da vel!

 

 

 

Anonymous poster hash: d876a...ea6

Skrevet

Hvorfor kjøpe et hus som trenger oppussing om du vet han er lat?kanskje interesserer det han ikke? kanskje han ikke vil?

Snakker dere sammen i det hele tatt?

1 år uten sex er en evighet!hvorfor har dere ikke sex?

Hva må han gjøre for at du skal ha lyst på han?Har han ikke lyst på deg?



Anonymous poster hash: c724d...6c7
Skrevet

K O M M U N I K A S J O N!

Skrevet

Reagerte mest på at dere har kjøpt hus som trenger oppussing og HAN gjør ikke noe... Gjør det sjæl da vel!

 

 

 

Anonymous poster hash: d876a...ea6

skjønner den formuleringen ble feil! Jeg kan ikke legge gips og bytte gulv, men han kan! De plassene som trengte maling har jeg malt:-)

 

Anonymous poster hash: c3467...6a4

Skrevet

 

Hvorfor kjøpe et hus som trenger oppussing om du vet han er lat?kanskje interesserer det han ikke? kanskje han ikke vil?

Snakker dere sammen i det hele tatt?

1 år uten sex er en evighet!hvorfor har dere ikke sex?

Hva må han gjøre for at du skal ha lyst på han?Har han ikke lyst på deg?

 

Anonymous poster hash: c724d...6c7

vi har en baby på to mnd da, det spiller jo inn. Han vil jo, men ikke jeg! Har lyst at det skal funke, men når det er null tenning blir det vanskelig. Godt poeng det om han vil pusse opp ja! Trodde han ønsket det, men virker ikke slik likevel nå!:(

 

Anonymous poster hash: c3467...6a4

Skrevet

K O M M U N I K A S J O N!

enig! Men vi kommuniserer dårlig! Snakker vi sammen, og jeg blir irritert og hever stemmen pittepittelitt begynner han å hysje på meg og be meg snakke normalt. Og da blir jeg enda mer irritert og DA kan jeg heve stemmen.. Argh, føles som om jeg bor med broren min noen ganger!

 

Anonymous poster hash: c3467...6a4

Skrevet

Du oppfører deg barnslig. 

 

Lær deg å prate til folk på skikkelig vis, så får du nok bedre respons også. Å hisse seg opp over ingenting er utrolig usjarmerende.

 

Høres ut som du burde få litt hjelp til kommunikasjonsteknikker, evnt. burde dere ta en tur til familievernkontoret.



Anonymous poster hash: aaf7d...add
Skrevet

Hadde min mann holdt meg uten sex i et helt år så hadde jeg også satt meg på sofaen og streiket. Forstår ikke hvorfor folk bor sammen med en de ikke elsker. Og nei, du kan ikke elske noen og samtidig synes at det er ekkelt å ha sex med han.

 

Anonymous poster hash: ebc90...450

Skrevet

Hadde min mann holdt meg uten sex i et helt år så hadde jeg også satt meg på sofaen og streiket. Forstår ikke hvorfor folk bor sammen med en de ikke elsker. Og nei, du kan ikke elske noen og samtidig synes at det er ekkelt å ha sex med han.

 

Anonymous poster hash: ebc90...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...