Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg venter tr i morgen eller fredag, har en rar følelse på at jeg kan være gravid. Tok derfor en test i helgen som var negativ 7dpo, tok en test (ebay strimmel) idag som viste en svak strek etter 5 min, så forsvant den. Kan jeg da være gravid? Andre som har opplevd dette? er nå 11dpo. Dette blir isåfall ett veldig ønsket søsken til 2åringen. Symtoner til nå, som har gitt meg mistanke -hyppig vannlatting, (har hatt det tidligere også, men da med mulig for holde seg før jeg har følt følelsen at det sprenger) -hormontroll (at samboer tygger maten sin irreterer meg grønn:p bla) -små kvalm, og mye svimmel Kan ikke legge ut noe bilde da jeg ikke har noe fancy tlf. Anonymous poster hash: 30779...130
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 11 dpo er VELDIG tidlig å få positiv test. Mest sannsynlig blir ikke testen positiv før 13-14 dpo. Vent ett par dager til, og test da. Anonymous poster hash: 68491...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå