Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Bruker dere bilbelte for gravide? Leste et sted at trafikkulykker er en av de vanligste årsakene til fosterdød hos gravide. Har en følelse ikke alle gravide er like oppmerksomme på dette som andre farer under graviditeten. Anonymous poster hash: 15c20...fce
<3 2G <3 Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Jeg brukte det, mest fordi jeg ikke klarte å ha belte over magen. Det var ingen sikker info om dette da jeg var gravid. Mulig de har en ny studie nå som er sikrere enn for 1,5 år siden.
BareMas Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Brukte det sist, har ikke tatt det i bruk enda, men det blir.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Brukte det sist gang og bruker det igjen nå Anonymous poster hash: 76803...849
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Det sies at dette beltet ikke har noen som helst påvirkning for sikkerheten til fosteret,men jeg brukte det i alle tre svangerskap fordi det var så veldig ubehagelig å ha beltet over magen,samt jeg trodde at det iallefall ikke kunne skade... Anonymous poster hash: 36c47...ea6
Modesty Blaise. Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Jeg brukte ikke, og jeg kjørte nye bil. Syns det var unødvendig når det sansynligvis ikke øker sikkerheten. Velger å stole på trygg trafikk her, ikke produsenten... http://www.nrk.no/buskerud/--utnytter-gravides-sarbarhet-1.11120893
Appelsinpiken Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Bruker ikke. Klarer å legge hoftebeltet over hoftene og stramme skikkelig, så da ser jeg ikke poenget.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Vi har ikke bil, så det har aldri vært en særlig aktuell problemstilling. Skal imidlertid på en lengre biltur til påsken, og satser da på å bruke gravidbilbete - ene og alene for komforten sin skyld. Så vidt jeg har skjønt, har gravidbelter lite å si når det gjelder sikkerhet for fosteret. Anonymous poster hash: 23f58...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå