Gå til innhold

Dere som er gravide..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere bilbelte for gravide? Leste et sted at trafikkulykker er en av de vanligste årsakene til fosterdød hos gravide. Har en følelse ikke alle gravide er like oppmerksomme på dette som andre farer under graviditeten.

Anonymous poster hash: 15c20...fce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det, mest fordi jeg ikke klarte å ha belte over magen. Det var ingen sikker info om dette da jeg var gravid. Mulig de har en ny studie nå som er sikrere enn for 1,5 år siden.

Skrevet

Brukte det sist, har ikke tatt det i bruk enda, men det blir.

Skrevet

Brukte det sist gang og bruker det igjen nå :)

Anonymous poster hash: 76803...849

Skrevet

Det sies at dette beltet ikke har noen som helst påvirkning for sikkerheten til fosteret,men jeg brukte det i alle tre svangerskap fordi det var så veldig ubehagelig å ha beltet over magen,samt jeg trodde at det iallefall ikke kunne skade...

Anonymous poster hash: 36c47...ea6
Skrevet

Bruker ikke. Klarer å legge hoftebeltet over hoftene og stramme skikkelig, så da ser jeg ikke poenget.

Skrevet

Vi har ikke bil, så det har aldri vært en særlig aktuell problemstilling. Skal imidlertid på en lengre biltur til påsken, og satser da på å bruke gravidbilbete - ene og alene for komforten sin skyld. Så vidt jeg har skjønt, har gravidbelter lite å si når det gjelder sikkerhet for fosteret.

Anonymous poster hash: 23f58...89e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...