skjotta Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 plutselig fikk jeg tannverk, og så noe så voldsomt! hadde noe fast mellom tennene, brukte en tannpirker og PANG! det er en vedvarende verk og med ett par minutters mellomrom kommer der en elektrisk støt aktig smerte som slår meg helt ut. må ringe tannlege i morgen tidlig, men har så tannlegeskrekk at det er omtrent like ille.... pest og kolera.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Æsj da!! Har aldri hatt tannverk selv, men har hørt at det er driiitvondt Har også hørt at man kan knuse en Ibux ned i den verkende tanna, det skal visst lindre?? Verdt et forsøk ihvertfall God bedring med tanna!! Anonymous poster hash: 3f1d5...de4
L'attente Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Corsodyl er mildt bedøvende. Gå til tannlegen. Du kan velge den lille timen med irritasjon og frykt eller smertehelvete over lengre tid :-)
skjotta Skrevet 8. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2014 dessverre er det en del verre enn irritasjon og frykt... tårer og oppkast er fellesnevnere for tidligere forsøk på å gå til tannlegen. uansett... 2 paracet, 2 ibux, en paralgin forte og til slutt en sobril har etterlatt meg litt nummen i huden og kun med en svak verk så nå tusler jeg i seng... definitivt tannlege i morgen, for tannverk er til å bli gal av...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Håper det kun ble irritert av matrester og tannpirker og ikke at noe er galt Lykke til. Anonymous poster hash: 2e74f...676
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Det ligger en nerve litt over jekslene på hver side. Om denne blir irritert kan det sende slike støt som du beskriver. Det trenger ikke være hull i tanna. Anonymous poster hash: 10bb6...1fc
skjotta Skrevet 8. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2014 Lettere trøtt i dag. Skal kjøre eldste på skolen før jeg ringer, men nå må jeg til tannlegen. Tror smertestillende jeg tok i natt fortsatt virker, men det varer nok ikke evig...
sug lut Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Lettere trøtt i dag. Skal kjøre eldste på skolen før jeg ringer, men nå må jeg til tannlegen. Tror smertestillende jeg tok i natt fortsatt virker, men det varer nok ikke evig... Pass på at du ikke kjører med rød-trekant-piller innabords.
skjotta Skrevet 8. april 2014 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2014 Lettere trøtt i dag. Skal kjøre eldste på skolen før jeg ringer, men nå må jeg til tannlegen. Tror smertestillende jeg tok i natt fortsatt virker, men det varer nok ikke evig... Pass på at du ikke kjører med rød-trekant-piller innabords. neida, de gikk ut av virkning i natt. har en del erfaring med trekantpiller etter 9 år med prolaps før jeg endelig ble operert. sobril og parkodin forte gir meg en liten "halvfull" følelse i en times tid. nok til at jeg fikk sove og sovehjertet tok da over smertelindringen... nå opererer jeg kun med paracet og pinex. mannen er på jobb og jeg er hjemme med lilletass. time hos tannlegen i morgen klokka 9:30. håper nesten at det fortsatt gjør vondt da så jeg ikke bakker ut...
Appelsinpiken Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Tips er å ikke ta noe særlig smertestillende før tannlegetimen. Da er man så desperat at man går med på hva som helst. Been there, done that. Vet dessverre hva du snakker om, har angst påvist fra psykolog på dette feltet.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Hvordan gikk det med deg? Anonymous poster hash: 2e74f...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå