Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 I tillegg er faren på jobbreise så var i tillegg helt alene. Jenta vår har vært syk siden torsdag, høy feber oppkast dårlig matlyst sår hals som nå er slimhoste osv. Idag var første dagen uten feber men kun spist ett knekkebrød og en skive, drukket mye. Sovnet raskt idag men kl halv ti braket d løs. En helt vanvittig skriking og fortvilende gråting. Kastet seg alle veier, ropte aua og måten kroppen spente seg på var d tydelig at noe var galt. Prøvde å trøste men hun ropte bare mamma gå! Off fikk helt vondt inni meg... Trodde hun roet seg men begynte på igjen og tok henne m på badet. D fortsatte.. Au au, masse tårer og såg på tærne at noe gjorde vondt. De krøllet seg. Like før jeg ringte ambulansen! Plutselig peker hun på do, der sier hun. Får henne skrikende på do og d konmer den verste diareen jeg har sett i tillegg når jeg vasket etterpå var hun blitt skikkelig sår... Så etter en fæl runde på do og fått bleie og sinksalve på, sover hun nå tungt i sengen min..,, Puh<3 Anonymous poster hash: e8611...297
skinnfilla Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Huff ,stakkars liten. Vondt å se når de små har smerter. Håper hun blir bedre snart. Uskyldige, små vesener, urettferdig at de skal ha det vondt.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Er diare skummelt? Leste tittelen på tråden og trodde det hadde skjedd noe skremmende, jeg, så grein ungen og måtte drite.... WOW, for et drama! Godt det gikk bra og at hun overlevde bæsjinga! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9
skinnfilla Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Er diare skummelt? Leste tittelen på tråden og trodde det hadde skjedd noe skremmende, jeg, så grein ungen og måtte drite.... WOW, for et drama! Godt det gikk bra og at hun overlevde bæsjinga!Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så du håpte på noe verre?Hva med litt medfølelse? Hun er hjemme alene med datteren sin som blir veldig syk, det er vondt å se, og man føler seg hjelpesløs. Kanskje dette er hennes første barn? Sånne svar som du skriver ,gjør meg kvalm!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 I tillegg er faren på jobbreise så var i tillegg helt alene. Jenta vår har vært syk siden torsdag, høy feber oppkast dårlig matlyst sår hals som nå er slimhoste osv. Idag var første dagen uten feber men kun spist ett knekkebrød og en skive, drukket mye. Sovnet raskt idag men kl halv ti braket d løs. En helt vanvittig skriking og fortvilende gråting. Kastet seg alle veier, ropte aua og måten kroppen spente seg på var d tydelig at noe var galt. Prøvde å trøste men hun ropte bare mamma gå! Off fikk helt vondt inni meg... Trodde hun roet seg men begynte på igjen og tok henne m på badet. D fortsatte.. Au au, masse tårer og såg på tærne at noe gjorde vondt. De krøllet seg. Like før jeg ringte ambulansen! Plutselig peker hun på do, der sier hun. Får henne skrikende på do og d konmer den verste diareen jeg har sett i tillegg når jeg vasket etterpå var hun blitt skikkelig sår... Så etter en fæl runde på do og fått bleie og sinksalve på, sover hun nå tungt i sengen min..,, Puh<3 Anonymous poster hash: e8611...297 Har du aldri lært komma-reglene? Eller har du i det hele tatt hørt om kommategnet selv om du prøver tappert? Lær deg tegnsetting! På tide, du er voksen nå. Dramaqueen! Anonymous poster hash: a892c...52c
*Miss Marple* Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Er diare skummelt? Leste tittelen på tråden og trodde det hadde skjedd noe skremmende, jeg, så grein ungen og måtte drite.... WOW, for et drama! Godt det gikk bra og at hun overlevde bæsjinga! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så dumt at du ble skuffet! Du hadde vel håper på noe skikkelig alvorlig så du kunne gosse deg med? Mageknip er ufattelig vondt og jeg skjønner godt at man blir redd når barnet ikke klarer å formidle hvor hun har vondt. Det blir mange sånne støkker når man har barn. God bedring til lille.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Hvis barnet mitt hadde skreket på det viset, hadde jeg definitivt blitt skremt. Jeg vil nesten gå så langt som å si at hvis noen ikke hadde blitt skremt, ville det være noe rart med dem.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 HeHe, på tide å få seg flere barn så du blir litt mer tykkhudet enn det der. Diarè er da vel ikke skummelt? Jeg ville vært lettet over at det ikke var noe mer alvorlig enn det, jeg! Anonymous poster hash: 7a260...9c5
Klarer selv! Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Hva er det med mennesker her inne? Hvorfor må det komme eder å galle uansett hva som postes her? Hvorfor er det så mange som føler de må kommentere tegnsetting? Og ikke minst er det ikke nok at barnet hadde veldig vondt i magen og gråt hysterisk, eller burde det vært døden nær hvis moren skulle ha "lov" til å skrive det her? Dere som bare må kommentere slike ting, kan dere ikke bare ta dere et dypt pust og se om dere klarer å komme opp med noe medfølelse og respekt for andre mennesker. Hvis så ikke er mulig, anbefales dere å gå ut og finne en stein dere kan øse ut deres frustrasjon på!!!
Cruella De Vil Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Håper du klarer å ignorere de spydige svarene i tråden her... Jeg skjønner godt at du syntes det var skummelt, jeg, når barnet rister, hyler og kaster seg rundt og ikke klarer å si hva det er. Vi opplevde at eldstemann hadde feberkramper en gang, og vi ble redde da, så full forståelse til deg. God bedring til den lille!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Er diare skummelt? Leste tittelen på tråden og trodde det hadde skjedd noe skremmende, jeg, så grein ungen og måtte drite.... WOW, for et drama! Godt det gikk bra og at hun overlevde bæsjinga! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så dumt at du ble skuffet! Du hadde vel håper på noe skikkelig alvorlig så du kunne gosse deg med? Mageknip er ufattelig vondt og jeg skjønner godt at man blir redd når barnet ikke klarer å formidle hvor hun har vondt. Det blir mange sånne støkker når man har barn. God bedring til lille. Hvor står det at jeg ble skuffet og ville ha noe å gosse meg over?TS skriver i HI om en skummel opplevelse og fortsetter med at hun attpåtil var alene med barnet............... Som hadde en episode med diare!? Dramaqueen. Tenk på de som virkelig opplever skremmende ting! Tullete og unødvendig å hause opp om slikt tull! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9
*Miss Marple* Skrevet 8. april 2014 #12 Skrevet 8. april 2014 Er diare skummelt? Leste tittelen på tråden og trodde det hadde skjedd noe skremmende, jeg, så grein ungen og måtte drite.... WOW, for et drama! Godt det gikk bra og at hun overlevde bæsjinga! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så dumt at du ble skuffet! Du hadde vel håper på noe skikkelig alvorlig så du kunne gosse deg med? Mageknip er ufattelig vondt og jeg skjønner godt at man blir redd når barnet ikke klarer å formidle hvor hun har vondt. Det blir mange sånne støkker når man har barn. God bedring til lille. Hvor står det at jeg ble skuffet og ville ha noe å gosse meg over?TS skriver i HI om en skummel opplevelse og fortsetter med at hun attpåtil var alene med barnet............... Som hadde en episode med diare!? Dramaqueen. Tenk på de som virkelig opplever skremmende ting! Tullete og unødvendig å hause opp om slikt tull! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så om barnet ditt hyler og vrir seg i smerter blir du ikke bekymret? Hi ble nok lettet når hun skjønte at det var diaré og mageknip som var grunnen, men før det skjønner jeg godt at det var skremmende. Og hvem har gjort deg til sjef for hva man kan skrive om her inne?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #13 Skrevet 8. april 2014 De siste dagene har det kommet mange slike krasse svar, flere enn før. Tror det er et par nye høner her inne som ikke har det så bra med sine egne liv, som har det litt miserabelt om dagen og tar det ut her ... Anonymous poster hash: 869ee...853
skinnfilla Skrevet 8. april 2014 #14 Skrevet 8. april 2014 Er diare skummelt? Leste tittelen på tråden og trodde det hadde skjedd noe skremmende, jeg, så grein ungen og måtte drite.... WOW, for et drama! Godt det gikk bra og at hun overlevde bæsjinga!Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så dumt at du ble skuffet! Du hadde vel håper på noe skikkelig alvorlig så du kunne gosse deg med? Mageknip er ufattelig vondt og jeg skjønner godt at man blir redd når barnet ikke klarer å formidle hvor hun har vondt. Det blir mange sånne støkker når man har barn. God bedring til lille. Hvor står det at jeg ble skuffet og ville ha noe å gosse meg over?TS skriver i HI om en skummel opplevelse og fortsetter med at hun attpåtil var alene med barnet............... Som hadde en episode med diare!? Dramaqueen. Tenk på de som virkelig opplever skremmende ting! Tullete og unødvendig å hause opp om slikt tull!Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Jammen , for helvete da?Du skjønner vel at det er jævlig når 3 åringen vrir seg i smerte , gråter og har det vondt? Er det så forbannet vanskelig å sette seg inn i situasjonen? Enten har du ikke barn selv, eller så burde du kanskje ikke ha noen? Hva er poenget med å svare som du gjør? De magesmertene som setter inn før diaré kan være uutholdelige, Jeg har barn som har vært innlagt på sykehus med infeksjon i tarmen og kraftig forstoppelse. Jeg vet hva det er å se sitt barn ligge å vri seg i smerte, ute av stand til å hjelpe. Det er vondt å se og det røsker i hjertet , at man ikke får gjort noe. Å skrive om det her , kanskje med noen som har vært borti det samme , kan være en trøst. Hun var alene, ingen å prate med kanskje... Helt til idioter, som deg , spyr ut masse drit! Hold kjeften din igjen ,om du ikke har noe fornuftig å komme med. Hvilket du tydeligvis, ikke har.
Chl85 Skrevet 8. april 2014 #15 Skrevet 8. april 2014 Ville blitt redd selv jeg for at det skulle vært noe ordentlig farlig hvis min 3 åring hadde skreket sånn. Skikkelig ekkelt er det når de viser genuin smerte og de ikke greier å formidle hva som faktisk står på. Dere andre her som er så "heit i trøya" og mener dette bare er noe å fnyse av... Nja.. trur ikke dere hadde vært like så tøffe hvis det var deres egen 3 åring som spenner seg i smerte og skriker. SKJERPINGS... Heldigvis så er det jo sjelden noe alvorlig farlig, men uansett ikke noe godt å se de små har det vondt. Håper 3 åringen din er bedre nå HI.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #16 Skrevet 8. april 2014 Er diare skummelt? Leste tittelen på tråden og trodde det hadde skjedd noe skremmende, jeg, så grein ungen og måtte drite.... WOW, for et drama! Godt det gikk bra og at hun overlevde bæsjinga! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så dumt at du ble skuffet! Du hadde vel håper på noe skikkelig alvorlig så du kunne gosse deg med? Mageknip er ufattelig vondt og jeg skjønner godt at man blir redd når barnet ikke klarer å formidle hvor hun har vondt. Det blir mange sånne støkker når man har barn. God bedring til lille. Hvor står det at jeg ble skuffet og ville ha noe å gosse meg over?TS skriver i HI om en skummel opplevelse og fortsetter med at hun attpåtil var alene med barnet............... Som hadde en episode med diare!? Dramaqueen. Tenk på de som virkelig opplever skremmende ting! Tullete og unødvendig å hause opp om slikt tull! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så om barnet ditt hyler og vrir seg i smerter blir du ikke bekymret? Hi ble nok lettet når hun skjønte at det var diaré og mageknip som var grunnen, men før det skjønner jeg godt at det var skremmende. Og hvem har gjort deg til sjef for hva man kan skrive om her inne? Hvem har gjort deg sjef for hva man svarer inne her? Anonymous poster hash: 52dbb...bd9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #17 Skrevet 8. april 2014 De siste dagene har det kommet mange slike krasse svar, flere enn før. Tror det er et par nye høner her inne som ikke har det så bra med sine egne liv, som har det litt miserabelt om dagen og tar det ut her ... Anonymous poster hash: 869ee...853 Feil, vært her i flere år! Anonymous poster hash: a892c...52c
*Nøtta* Skrevet 8. april 2014 #18 Skrevet 8. april 2014 Hadde blitt redd selv jeg , om min unge vred seg i smerter og jeg ikke ante hva som gjorde det. Så skjønner godt at du synest det var skummelt HI. Og for en lettelse når du såg at det bare var diare da!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #19 Skrevet 8. april 2014 Sjokkert over flere av svarene her! Finnes bra mange p(syke) og umedmenneskelige her inne på DIB. Skjønner godt at du ble skremt da barnet ditt plutselig fikk voldsomme smerter. Jeg hadde blitt Kjemperedd selv! Blir også litt redd (skremt) over at enkelte her ikke hadde blitt bekymret hvis barnet deres plutselig skulle få voldsomme smerter. Anonymous poster hash: c0e2a...1da
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #20 Skrevet 8. april 2014 Er diare skummelt? Leste tittelen på tråden og trodde det hadde skjedd noe skremmende, jeg, så grein ungen og måtte drite.... WOW, for et drama! Godt det gikk bra og at hun overlevde bæsjinga! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så dumt at du ble skuffet! Du hadde vel håper på noe skikkelig alvorlig så du kunne gosse deg med? Mageknip er ufattelig vondt og jeg skjønner godt at man blir redd når barnet ikke klarer å formidle hvor hun har vondt. Det blir mange sånne støkker når man har barn. God bedring til lille. Hvor står det at jeg ble skuffet og ville ha noe å gosse meg over?TS skriver i HI om en skummel opplevelse og fortsetter med at hun attpåtil var alene med barnet............... Som hadde en episode med diare!? Dramaqueen. Tenk på de som virkelig opplever skremmende ting! Tullete og unødvendig å hause opp om slikt tull! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så om barnet ditt hyler og vrir seg i smerter blir du ikke bekymret? Hi ble nok lettet når hun skjønte at det var diaré og mageknip som var grunnen, men før det skjønner jeg godt at det var skremmende. Og hvem har gjort deg til sjef for hva man kan skrive om her inne? Hvem har gjort deg sjef for hva man svarer inne her? Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Svar ordentlig,så får du lov til å svare! det bestemmer flertallet her inne! Anonymous poster hash: a3b30...0fe
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #21 Skrevet 8. april 2014 Er diare skummelt? Leste tittelen på tråden og trodde det hadde skjedd noe skremmende, jeg, så grein ungen og måtte drite.... WOW, for et drama! Godt det gikk bra og at hun overlevde bæsjinga! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så dumt at du ble skuffet! Du hadde vel håper på noe skikkelig alvorlig så du kunne gosse deg med? Mageknip er ufattelig vondt og jeg skjønner godt at man blir redd når barnet ikke klarer å formidle hvor hun har vondt. Det blir mange sånne støkker når man har barn. God bedring til lille. Hvor står det at jeg ble skuffet og ville ha noe å gosse meg over?TS skriver i HI om en skummel opplevelse og fortsetter med at hun attpåtil var alene med barnet............... Som hadde en episode med diare!? Dramaqueen. Tenk på de som virkelig opplever skremmende ting! Tullete og unødvendig å hause opp om slikt tull! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så om barnet ditt hyler og vrir seg i smerter blir du ikke bekymret? Hi ble nok lettet når hun skjønte at det var diaré og mageknip som var grunnen, men før det skjønner jeg godt at det var skremmende. Og hvem har gjort deg til sjef for hva man kan skrive om her inne? Hvem har gjort deg sjef for hva man svarer inne her? Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Svar ordentlig,så får du lov til å svare! det bestemmer flertallet her inne! Anonymous poster hash: a3b30...0fe Så jeg svarer ikke ordentlig fordi jeg ikke er enoge med dere som mener at dette må ha vært en traumatisk opplevelse? For å svare her inne må man være enige med massene? Hvor bor vi egentlig? Kommunistisk land? Greit nok at HI TRODDE det var en farlig situasjon, men det var en helt uskyldig episode, så å legge ut so om at døden var nær er bare å være dramaqueen, men det elsker dere jo her inne. Herremin! Ungen hadde DIARE!!! Da må man skrive om det på et forum og fortelle at det var en skummel opplevelse og at hun var alene med ungen da hun DREIT!? Seriøst??? Anonymous poster hash: 52dbb...bd9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #22 Skrevet 8. april 2014 Huff, stakkars.Mageknip med påfølgende diare er ille! Har perioder selv, heldigvis sjeldnere og sjeldnere men skjedde mye når jeg var yngre. Til tider føltes det som om tarmene slo knute på seg og det er grusomt! Når man endelig får det ut så er det en enorm lettelse! Og tenke at det bare var diare er også godt, for det kan føles som om noe er alvorlig galt. Jeg synes du tolka tegnene til barnet ditt godt. Det er ikke lett for en liten å forklare seg om smertesymptomer. Stakkars liten. Anonymous poster hash: b62aa...4cd
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #23 Skrevet 8. april 2014 Er diare skummelt? Leste tittelen på tråden og trodde det hadde skjedd noe skremmende, jeg, så grein ungen og måtte drite.... WOW, for et drama! Godt det gikk bra og at hun overlevde bæsjinga! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så dumt at du ble skuffet! Du hadde vel håper på noe skikkelig alvorlig så du kunne gosse deg med? Mageknip er ufattelig vondt og jeg skjønner godt at man blir redd når barnet ikke klarer å formidle hvor hun har vondt. Det blir mange sånne støkker når man har barn. God bedring til lille. Hvor står det at jeg ble skuffet og ville ha noe å gosse meg over?TS skriver i HI om en skummel opplevelse og fortsetter med at hun attpåtil var alene med barnet............... Som hadde en episode med diare!? Dramaqueen. Tenk på de som virkelig opplever skremmende ting! Tullete og unødvendig å hause opp om slikt tull! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så om barnet ditt hyler og vrir seg i smerter blir du ikke bekymret? Hi ble nok lettet når hun skjønte at det var diaré og mageknip som var grunnen, men før det skjønner jeg godt at det var skremmende. Og hvem har gjort deg til sjef for hva man kan skrive om her inne? Hvem har gjort deg sjef for hva man svarer inne her? Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Svar ordentlig,så får du lov til å svare! det bestemmer flertallet her inne! Anonymous poster hash: a3b30...0fe Så jeg svarer ikke ordentlig fordi jeg ikke er enoge med dere som mener at dette må ha vært en traumatisk opplevelse? For å svare her inne må man være enige med massene? Hvor bor vi egentlig? Kommunistisk land? Greit nok at HI TRODDE det var en farlig situasjon, men det var en helt uskyldig episode, så å legge ut so om at døden var nær er bare å være dramaqueen, men det elsker dere jo her inne. Herremin! Ungen hadde DIARE!!! Da må man skrive om det på et forum og fortelle at det var en skummel opplevelse og at hun var alene med ungen da hun DREIT!? Seriøst??? Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 For en fantastisk empatisk person du er. Du må være stolt av deg selv,hver dag Anonymous poster hash: a3b30...0fe
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #24 Skrevet 8. april 2014 Er diare skummelt? Leste tittelen på tråden og trodde det hadde skjedd noe skremmende, jeg, så grein ungen og måtte drite.... WOW, for et drama! Godt det gikk bra og at hun overlevde bæsjinga! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så dumt at du ble skuffet! Du hadde vel håper på noe skikkelig alvorlig så du kunne gosse deg med? Mageknip er ufattelig vondt og jeg skjønner godt at man blir redd når barnet ikke klarer å formidle hvor hun har vondt. Det blir mange sånne støkker når man har barn. God bedring til lille. Hvor står det at jeg ble skuffet og ville ha noe å gosse meg over?TS skriver i HI om en skummel opplevelse og fortsetter med at hun attpåtil var alene med barnet............... Som hadde en episode med diare!? Dramaqueen. Tenk på de som virkelig opplever skremmende ting! Tullete og unødvendig å hause opp om slikt tull! Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Så om barnet ditt hyler og vrir seg i smerter blir du ikke bekymret? Hi ble nok lettet når hun skjønte at det var diaré og mageknip som var grunnen, men før det skjønner jeg godt at det var skremmende. Og hvem har gjort deg til sjef for hva man kan skrive om her inne? Hvem har gjort deg sjef for hva man svarer inne her? Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 Svar ordentlig,så får du lov til å svare! det bestemmer flertallet her inne! Anonymous poster hash: a3b30...0fe Så jeg svarer ikke ordentlig fordi jeg ikke er enoge med dere som mener at dette må ha vært en traumatisk opplevelse? For å svare her inne må man være enige med massene? Hvor bor vi egentlig? Kommunistisk land? Greit nok at HI TRODDE det var en farlig situasjon, men det var en helt uskyldig episode, så å legge ut so om at døden var nær er bare å være dramaqueen, men det elsker dere jo her inne. Herremin! Ungen hadde DIARE!!! Da må man skrive om det på et forum og fortelle at det var en skummel opplevelse og at hun var alene med ungen da hun DREIT!? Seriøst??? Anonymous poster hash: 52dbb...bd9 For en fantastisk empatisk person du er. Du må være stolt av deg selv,hver dag Anonymous poster hash: a3b30...0fe Empati med en hysterisk mor som har fått traumer fordi ungen hadde DIARE? Nope, det har jeg ikke! Har ikke sansen for overdramatisering av noe som egenlig ikke er noenting! Folk med barn som er alvorlig syke og har opplevd virkelig skremmende ting deromot har jeg full sympati med OG empati for. Anonymous poster hash: 52dbb...bd9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #25 Skrevet 8. april 2014 Hi, skjønner godt du ble redd! Å se ungen vri seg i smerte er ikke moro og man har lyst til å ringe både den ene og den andre for å få hjelp. Har ei frøken som er rundt året som vrir seg i smerte hver kveld pga mageknip. Til deg som mener hun er hysterisk, hun er slettes ikke hysterisk! Regner med du ligger å syns veldig synd i deg selv med så store smerter og kunne tenkt deg all hjelp for å få bort smertene, mageknip er grusomt vondt! og når en treåring ikke helt vet hva det kommer av og som hyler av smerte, så blir man såklart redd. Anonymous poster hash: 43da0...015
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå