Gå til innhold

dobbelt liv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei veninne som fortalte meg endel skremmende ting om seg selv.

Utad er hun perfekt, hjemmeværende å glad husmor meg to små. Snill å kjekk mann. Alltid perfekt sminke,tøy, hjemme hos dem osv.

Så fortalte hun da at hele livet å alt hun er er bare fantasi?

Barn nr 1 var planlagt, mot at hun lovet at hun var økonomisk uavhengi med pebger i banken osv. Men det har hun ikke. Finner på unbskyldinger om at dem er sperra til hu er 25??

Nr 2 var uplanlagt. Eller hun sa hun tok piller men gjore det ikke.

Funnet på at en nær i familien har identitets tyveri henne. Å missbrukt navn for å ta opp kredittkort osv. At dette har hun annmeldt å venter erstatning for? Men er ikke sant. Sier at advokat å sånn koster, mannen betaler men egentlig bruker hun pengene på seg selv... Låner pebger av nær familie med sikkerhet i at hun betaler med forsikkringa si.. Men det er jo løyn alt sammen?! Helt matt jeg...

Er det mange som lever sånn? Bare jug å fanteri jo.

Utblåsing!

Anonymous poster hash: 9ff0b...5b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stavekontroll?

Og ja, mange lever sånn...

Skrevet

trist å måtte lyve på seg to barn… ho høres jo ikke helt bra ut, men helt ærlig så høres ikke mannen så kjekk og snill ut heller… måtte love at hun var økonomisk uavhengig?? wtf?

Anonymous poster hash: 5bebb...b9d
Skrevet

Haha!

Å, du skulle bare visst. Det er myyyye sjuke folk der ute.

Har en historie som ikke oser troverdighet selv, men kan dessverre ikke gjenfortelle den da lystløgneren lurer i kulissene her inne og jeg orker ikke noe drama. Men belive me, dama du omtaler har minst en løgnesøster der ute.

Anonymous poster hash: daae9...ba0

Skrevet

Går litt fort med tlf;)

Han er endel eldre, ville ikke sette barn til verden om man ikke hadde rås ... Hun jobber jo ikke enda da så det har jo gått greit..

Overrasker med bare at hun klarer å leve sånn.

Alt er jug!

Anonymous poster hash: 9ff0b...5b5

Skrevet

Men, hva er problemet da? Hun må da få sminke seg og være en god mor fordi om livet ikke er helt på stell. Hun gjør vel det beste ut av situasjonen.

Er det ikke fint at hun har det fint og ryddig hjemme da?

Behøver vel ikke å se ut som en dass fordi hun har en vanskelig livssituasjon. Synes det er rart at du irriterer deg over hvordan andre lever livene sine.

Anonymous poster hash: 5b3da...09f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...