Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Jeg mister av å til evne til og gjøre ting jeg må, burde og skulle ha gjort. Blir bare sittende. Er det endel av deprisjonen? Er det vanlig. Energien min er borte så jeg legger meg full av uff følelse i senga.. ligger nå å skriver men løfter meg ikke opp igjen. Hvorfor. jeg vil ikke være sånn. Anonymous poster hash: 5de1d...553
<3 2G <3 Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Vil tro det er depresjon ja, den dårlige samvittigheten som følger alt en ikke orker er og typisk.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Jeg er til psykolog for å få hjelp nå. Han har vurdert medesiner. Hjelper det mot dette også. Disse "ikke-handlingene) er så slitsomme. Det forsinker hverdagen mye. Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 5de1d...553
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Tips er å sette deg små mål. Lag en liste (kort) over gjøremål du skal gjøre. Eks; tørke støv, ta ut av vaskemaskin og lage middag. Kryss av når gjort. Når du ser de tingene du har satt deg som mål vlir gjort- styrker det selvfølelsen. Prøv å lage lengre lister etterhvert. Prøv å kommr til buns i hvorfor du har depresjon. Du er god nok. Akkurat som du rr. Du fortjener lykke. Du fortjener å få føle det du gjør uten at andre skal si det er feil. Noen trenger deg. Noen elsker deg. Du lever nå, ikke utsett lykken. Anbefaler meditasjon.. fantastisk måte å "finne" seg selv og virkelig bare føle. Vet ikke grunnen til din depresjon- vil bare si det alltid er håp. Klem Anonymous poster hash: 451c1...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå