Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Fordi husmora har tatt seg en fridag og la meg tidlig (våknet nå etter å ha sovnet kl 20 med barna). Vært på farten i hele dag og fikk kun støvsugd. Ellers så er det kopper og kar på alle bord fordi oppvaskmaskin ikke et tatt ut. Og generelt mye rot. Tror dere samboer har ryddet?det er lov å drømme;) Jaja, kl 0600 er d bare å sette i gang når jeg står opp med barna! Samboeren ser seriøst ikke at det ser ille ut og dro heller og skrudde traktor med en kompis. Han hadde sikkert ryddet opp hvis jeg sa han hva som skulle gjøres men blir så lei av å være mamman hans. Flere som bor med en som ikke ser rotet? Anonymous poster hash: 8087b...b0b
Tarssan Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Joda, har en slik en jeg og. Innimellom irriterer det meg grenseløst, men jeg prøver å gi han oppgaver( bedre det enn at alt faller på meg) selv om jeg føler meg litt som mora hans.. Han mangler bare evnen til å se rotet.. Heldigvis hjelper han jo når jeg ber om det, selv om det burde vært unødvendig...
Vaffelstrikk Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Jeg ser ikke rot, og jeg tipper samboeren har det litt som deg.. (altså, jeg rydder jo jeg også, men han er mye flinkere med oppvasken)
gvm82 Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Nope, det må pekest på om han skal se det. Tror også det har mye med at vi har forskjellige oppfattninger av hva som et ryddigt :-)
energibomba Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Tror de fleste mannfolk mangler et filter eller noe som gjør at de ser det selv... Litt rart for når gubben vasker gulv så er det for å hjelpe meg, ikke for hans egen del. De fleste mannfolk er nok litt sånn, så har du unntakene som er heeeelt motsatt
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Ja, heldigvis ser han rotet vårt. Av og til har vi ulik oppfatning om hva som er rot og ikke, men på den måten utfyller vi hverandre. Vi bruker sjelden lang tid på å få det bra her, når det har vært et lite bombenedslag. Vi samarbeider uten å prate. Det blir bare gjort:-) Anonymous poster hash: 48dca...6fd
frk Nilsen Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Ser og ser fru blom, han bryr seg ikke like mye som meg er vel heller svaret. Han kan godt finne på å rydde boden eller vaske terrassen like før vi skal ha besøk i stede for å dra over badet, ikke fordi han ikke vil ta badet, men der og da er boden veldig viktig å rydde.... Forstå logikken den som kan Har begynt å bare slappe av når familien går fra bordet etter middagen, og da begynner han å rydde. Han trenger bare litt lengre tid enn meg å komme på det Kaffekopper på pulten etter hjemmekontor rører jeg ikke. Det er forresten mannen som vasker gulv og vinduer her i huset, når vi kjøpte ny støvsuger tok det flere mnd før jeg "fant" den. Det er jeg som vasker klær her i huset, men jeg vasker ikke skittentøy som ikke ligger i kurven.
BareMas Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Samboeren ser litt rot, dessuten har vi helt forskjellige definisjoner av rot.
Appelsinpiken Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Her er det omvendt. Jeg er passe blind, og han er passe frustrert til tider
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Her er det også omvendt. Han har et større behov for å ha det ryddig rundt seg. Anonymous poster hash: 9a1a5...ed5
catchbaby Skrevet 8. april 2014 #12 Skrevet 8. april 2014 Kom akkurat hjem, har vært innlagt på sjukehus i fire dager og når vi snakker om bomba hus. ÅÅå! Jeg kjenner jeg får mark i magen! Greit nok at ikke resten av husholdningen visste at jeg skulle bli skrevet ut idag, men er det virkelig kun for MEG vi har det ryddig og reint her? Når jeg er borte så er det plutselig ikke så viktig for tenåringsdattera hvor hu legger brukte bind lenger heller FYSJ, det blir oppvaskmøte i kveld. Første jeg gjorde var å vaske badet, så smårydda jeg litt. Når de store skoleungene kommer hjem skal de værsågod få ta i et tak. Jeg NEKTER. Makan til grisehus. Og jeg veit hva de har spist til middag de siste fire dagene...Grandiosa....Min frustrasjon vil ingen ende ta!
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. april 2014 #13 Skrevet 8. april 2014 Han ser ikke en gang sitt eget rot! Det så ikke ut på lørdag etter at vi hadde laget mat og fylt oppvaskmaskinen. På søndag var jeg syk og lå i senga til i 16 tiden. Han sto etter hvert opp med det ene av barna som var hjemme og gjorde ikke en dritt! Så jeg gjorde det samme. Gjorde ikke en dritt. Til slutt tok han ut av oppvaskmaskinen og ordnet og ryddet litt. Det hører sjeldenheten til.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #14 Skrevet 8. april 2014 Hos oss er det motsatt. Jeg roter, han rydder. Men til gjengjeld: han får så mye sex han vil ha Anonymous poster hash: 8f5ea...c49
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #15 Skrevet 8. april 2014 Min rydder og vasker opp, han støvsuger også men er ikke supernøye. Han er den som vasker klær og legger vekk de tørre. Jeg tar finpussen, han støvsuger rundt lekene mens jeg tar det skikkelig en gang i uka osv. Anonymous poster hash: 9040d...1e3
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #16 Skrevet 8. april 2014 Det er omvendt hos oss... han klikker av rot. Blir sur om tallerken står for lenge på bordet etter middag. Kan bli litt for mye av det gode her;-) Anonymous poster hash: 69e76...8ca
Frk B. Skrevet 8. april 2014 #17 Skrevet 8. april 2014 Vi ser rotet begge to, jeg noen steder å han andre steder. Forje uke hadde han fri fredag, så da skreiv jeg en liten lapp om noen ting som jeg ønsket at han kunne gjøre. Jeg skreiv at jeg håpet han kunne gjøre de fire øverste, men resten var hvis han gadd. Han hadde gjort alle ti tingene og i tillegg ekstra, Jeg var superglad når jeg kom hjem. Vi har det akkuratt nok ryddig så vi føler oss hjemme begge to. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå