Gå til innhold

Noen kan virkelig ikke spise potetgull!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å i dette tilfelle snakker jeg om mannen! Snakk om BRÅÅÅK! Når det er så fælt at man ikke klarer å høre hva de sier på tv engang pga han tygger så sykt høyt...hoff! Han sa til og med selv at han ikke klarte å høre hva de sa! Gaaaad....

Hilsen småirritert småbarnsmamma med besøk av den hyggelige tante rød!

Anonymous poster hash: 24be1...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he... lær både barna OG mannen å tygge med munnen lukket ;)

Anonymous poster hash: 8e16c...80c
Skrevet

He-he... lær både barna OG mannen å tygge med munnen lukket ;)

Anonymous poster hash: 8e16c...80c

Hadde det bare vært så enkelt :P

Han velger det hardeste, sprøeste og det med styggeste lukt og hvert eneste flak høres aaaaaalt for godt!

Skrevet

:fnise:

Anonymous poster hash: 41fcf...6fb
Skrevet

Sånn er venninna mi også, hun lager en så merkelig lyd når hun tygger potetgull at man blir helt satt ut! Hender jeg detter ut av en setning bare fordi jeg blir så fascinert av tyggingen..hehe..

Det er så ille at jeg måtte slutte å servere potetgull.. Så da begynte hun å kjøpe med selv.... Crap!! :P

Kan jo ikke akkurat nekte henne å spise medbrakt heller ;)

Anonymous poster hash: 3c129...7f8

Skrevet

Irriterende lyd!!!!!!! Jeg klikker av når samboer spiser banan. Har dere hørt det- npr doen smatter med banan?!?!?! Jeg kunne drept i sinne da tror jeg. Hilsen en som også har besøk av tante rød.

Anonymous poster hash: cd7c4...134

Skrevet

Doen!!!! Mente såklart noen..:P

Anonymous poster hash: cd7c4...134

Skrevet

Samme her. Fyller i tillegg hele neven, så halvparten ligger igjen på sofaen og gulvet. Ikke noe kos å dele en pose med han, da det ser ut som om han er med i en spisekonkurranse. 

Anonymous poster hash: e52e5...136
Skrevet

Trenger ikke å ha besøk av tante rød engang jeg for å bli provosert over andres manglende evne til å spise potetgull uten å høres ut som et knuseverk...

Skrevet (endret)

Eg et potetgull med munnen lukka, men får likevel kjeft av mannen for bråk.

Endret av ★
Skrevet

Hehehehe...er egentlig glad for at jeg bor alene jeg :-)

Men det skal sies at jeg alltid får kommentar på jobb om at nå har hesten begynt å gomle høy igjen når jeg spiser knekkebrød, da er det fint jeg er sjefen og bestemmer at å gomle høy som en hest er lov ;-)

Anonymous poster hash: c0596...7e9
Skrevet

Ja, når du faktisk greier å irritere deg over noe sånt, sier det littom hvor ute og kjøre du er, mentalt. Greit å skylde på mensen, da :)

Anonymous poster hash: 04d48...02b

Skrevet

Du er ikke alene, Hi...

Anonymous poster hash: 2b7dd...6b4

Skrevet

Her er det chips forbud når vi sitter sammen i helgene og ser film eller noe annen kjekt på tv.

Jeg tåler ikke smattelyder, knasing eller slafsing. Dette er noe jeg ikke klarer å styre, går rett i nervesystemet.

Familien er enig om at det er kjekkere med en koselig kveld med ikke knasende kosemat :P

Anonymous poster hash: 6ec6f...3eb

Skrevet

Å i dette tilfelle snakker jeg om mannen! Snakk om BRÅÅÅK! Når det er så fælt at man ikke klarer å høre hva de sier på tv engang pga han tygger så sykt høyt...hoff! Han sa til og med selv at han ikke klarte å høre hva de sa! Gaaaad....

Tante Rød ?!?!?! Seriøst? Lever du på 60-tallet? Det heter MENSEN! 

Anonymous poster hash: ab69f...39a

Skrevet

Hehe, nei lever nå jeg :) Men virker som du har besøk av TANTE RØD så sint som du blir pga noen kaller det noe annet enn hva du gjør! :P

Skrevet

Samme her! Men nå har jeg begynt å oppdra ham litt på akkurat dette- for det må da gå an å tygge normalt og ikke knuse det stakkars potetgullflaket på vei INN i munnen?

For ikke å snakke om når han suger på drops!!! *river meg i håret*

Og tygger tyggis.

Min har en forklaring på hvorfor han bråker sånn når han spiser da... han sier at det han har i munnen smaker sååååå mye bedre når han tilsetter luft! *himle med øynene* Så da kan dere jo tenke dere bråket selv..

Anonymous poster hash: 12280...d45
Skrevet

Jeg haaaaater slafsing, og knasing og smatting..
Og her i huset er det mye, og ikke nok med det men slurping, enda man ikke drikker noe varmt eller spiser suppe.
To av bonusbarna har en skikkelig uvane med at de slurper i seg annen mat også fra gaffelen. Liksom suger maten fra gaffelen og inn i munn. Og jeg trenger ikke å ha mensen eller besøk av noen tante for at det irriterer vettet av meg. Skulle virkelig ønske man kunne skru av ørene av og til.

Skrevet

Hehe, nei lever nå jeg :) Men virker som du har besøk av TANTE RØD så sint som du blir pga noen kaller det noe annet enn hva du gjør! :P

Jeg "kaller" det ikke noe annet, jeg sier hva det er. Å ikke klare å ha et normalt og avslappet forhold til noe så simpelt som MENSEN må være slitsomt!

MENSEN

MENSEN

MENSEN

Tante Rød ble brukt i gamle dager da MENSEN var tabu, jeg trodde virkelig den epoken var over og at de som hadde et så anstrengt forhold til egen kropp var døde for lenge siden, men nei.... det var de visst ikke  :fnise:

Skrevet

Jeg "kaller" det ikke noe annet, jeg sier hva det er. Å ikke klare å ha et normalt og avslappet forhold til noe så simpelt som MENSEN må være slitsomt!

MENSEN

MENSEN

MENSEN

Tante Rød ble brukt i gamle dager da MENSEN var tabu, jeg trodde virkelig den epoken var over og at de som hadde et så anstrengt forhold til egen kropp var døde for lenge siden, men nei.... det var de visst ikke :fnise:

Hehe, selv om jeg kaller mensen for tante rød betyr ikke at jeg har ett anstrengt forhold til min egen kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...