Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Hei alle sammen. Jeg er på utkikk etter fine babyalbum som f.eks mitt første år osv. Er det noen som vet om det går an å få tak i noe som IKKE er rosa eller blått og kan brukes til begge kjønn? Jeg syns det er kjempekoselig å skrive masse, ta masse bilder osv. Men helst en bok som passer til begge kjønn! Og gjerne en som er fin, som det står mye fint i osv. Har vært inne på tanken om å lage selv om jeg ikke finner noe, så kom gjerne med tips til fine nettsider hvor man kan kjøpe til scrapbooking også.. Noen som vet om noen fine bilderammer til barnerommet? Har sett noen som det står forskjellig tekst på som f.eks "mitt første år" også er det 12 bilder som man kan sette inn for hver mnd. Syns de er så fine! Kom gjerne med tips! Anonymous poster hash: 13753...386
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Jeg har brukt "Boken om meg" til både gutt og jente. Den er veldig fin til å lime et par bilder i, og så er det fine illustrasjoner og plass til å skrive om svangerskap, slekt, første smil, første skritt, hvordan er jeg som baby/1-åring/2-åring osv, plass til fødselsannonse, armbånd fra sykehuset, ultralydbilde. Men det er ikke så mye plass til mange bilder, så jeg har i tillegg laget et album til dem med bare bilder fra det første året. Da har jeg brukt et album fra gullsmeden, det finnes ulike typer der, både med helt hvite ark, plastlommer osv. Ellers finnes det nok mange andre fine album som du kan lime bilder fritt inn i hos fotobutikker o.l. Anonymous poster hash: e16dc...a14
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Her er forresten link til "Boken om meg": http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.mobile/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/574281&Locale=no_NO Anonymous poster hash: e16dc...a14
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 De har fine bilderammerpå Lucky Duck, faktisk Anonymous poster hash: 928f6...c5d
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Jeg kjøpte et stort album med svarte sider,der jeg kunne lime inn bildene akkurat slik jeg selv ville og skrive inn det jeg ville.<hadde også kort fra dåp, armbåndet fra sykehuset, hårlokk osv inni der,og de var geniale synes jeg. Hadde plass til ca 500 bilder,og jeg skal love deg at det ble akkurat plass..! EVt kjøp en ringperm,der du kan sette inn ark selv etter behov. Trenger jo ikke å være babyaktig i det hele tatt Anonymous poster hash: 5edfd...421
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Jeg kjøpte et stort album med svarte sider,der jeg kunne lime inn bildene akkurat slik jeg selv ville og skrive inn det jeg ville.<hadde også kort fra dåp, armbåndet fra sykehuset, hårlokk osv inni der,og de var geniale synes jeg. Hadde plass til ca 500 bilder,og jeg skal love deg at det ble akkurat plass..! EVt kjøp en ringperm,der du kan sette inn ark selv etter behov. Trenger jo ikke å være babyaktig i det hele tatt Anonymous poster hash: 5edfd...421 Kjøpte på Japanphoto forresten! Anonymous poster hash: 5edfd...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå