Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Kan man bruke pyrisept når man er gravid`? Jeg har fått noe så ekkelt som jeg tror er neglesopp på stortærne(har mistet tunge ting på begge tærne) og nå har jeg filt neglene og bruker å skylle med pyrisept...neglene har blitt bedre.... Anonymous poster hash: 01096...709
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Du kan like gjerne skylle med vann fra springen... Like ufarlig og like virksomt! Anonymous poster hash: a65a8...fa8
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Ja, det kan du. Ikke drikk den. Anonymous poster hash: f5e3b...af9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå