Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Baby er ikke baby lenger, men nærmer seg ett og et halvt år. Og forsyner seg fortsatt av nattpupp tre ganger ca etter at h*n legger seg. Nå har mannen gitt tydelige signaler om at det er nok. Jeg syns også det kunne være godt å få dem for megselv igjen. Men jeg klarer ikke høre h*n(ne) gråte!! Prøvde en kveld, men ga opp. Baby nektet å se på meg etter sjokkbehandlingen og mammahjertet brast. Hva gjør jeg??? Anonymous poster hash: df95a...ad7
☆☆☆ Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Du søv på sofaen og let pappaen ta ho nokre netter.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Du trenger søvn og babyen trenger søvn. Sammenhengende søvn. Prøv å tenk på det sånn at det er det beste for dere begge å kutte ut amming på natten nå. Tilby babyen vann på flaske/kopp og kos på hn, vær der og trøst. Det er bare et par netter så er det glemt. Anonymous poster hash: 9b2fb...3d6
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Jeg får overlate jobben til far ja.. Hadde bare tenkt at jeg skulle klare det denne gangen. Jeg ser jo logikken, klarer bare ikke stå i det. Syns h*n er for liten, h"n skjønner jo ikke hvorfor det skjer! Stakkars lille vennen min.. Takk for svar! HI Anonymous poster hash: df95a...ad7
Tarssan Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Det er ikke stakkars lille venn du gjør nettopp dette for at alle, inkludert din lille venn skal få det bedre:) alle trenger god, sammenhengende, dyp søvn. La far ta jobben og snu tankene over på at dette er til det beste.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Han trenger ikke skjønne det, det er en ny rutine og en ny måte og legge seg på og sove gjennom natta på. Enkelt og greit. Slutt å stakkarsliggjøre ungen, det gjør det hvertfall verre. Få deg øreplugger, og la faren ta seg av dette. Du skal IKKE blande deg samma søren hva som skjer. Anonymous poster hash: db0c7...d0b
Appelsinpiken Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Gjør som meg, og reis bort et par dager da er nye nattrutiner på plass når du kommer hjem igjen
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Du drar bort ei helg helg,slik at du slipper å høre på gråtinga også kan pappan få lov til å ta over.Jeg er helt overbevist om at han er avvent etter dette! Anonymous poster hash: c0b44...177
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå