Gå til innhold

Hva synes dere om kakebordet til ff da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det var litt trist at alt må være så gjennomført at de ikke har en eneste hjemmelaget kake...

Anonymous poster hash: 91a75...28c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utstillingsbordet er vel rettere sagt! Nei, der var det ikke mykje god heimabakst nei, men (de få) kakene som var der, var sikkert gode de!

Anonymous poster hash: f9445...5df

Skrevet

Veldig råååsa :P Men sikkert godt, nam, nam :D

Skrevet

Syntes det var helt fantastisk jeg :)

Skrevet

Det var sikkert godt, og så veldig pent ut :) Men er det ikke noe av kosen som bestemor/tante å få bake kake til dåpen? Altså, jeg liker IKKE å bake, men de gangene jeg har blitt spurt om kake til dåp/konfirmasjon/bryllup har jeg blitt både stolt og glad. :)

Skrevet

Ærlig?

Kjedelig, platt, og ikke fristende i det heletatt. Ser ut som det utelukkende smaker sukker.

Anonymous poster hash: 8ddc4...ad4

Skrevet

Fint! Men jeg personlig liker hjemmebakst og synes det er stas med noe jeg har bakt selv eller moren min osv.

Anonymous poster hash: 03910...208

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig skuffet om jeg kom i en barnedåp og kakebordet var så stusselig... Glad jeg bor på Sunnmøre.

Anonymous poster hash: 1c64f...e86

Skrevet

Pent og sikkert godt siden det er Anne-Brith sine kaker. Jeg har dessuten aldri møtt en kake jeg ikke kom overens med.

Skrevet

Dåpskaken var kjempe fin, men resten så rimelig stusselig ut. Fint ja, men liker skikkelig hjemmebakt jeg da.

Anonymous poster hash: b6782...719
Skrevet

Så jo pent ut, tipper finere i virkeligheten. Men sammenlignet med kalebordene i vår familie så det veldig traust ut:-) vi liker ,og er flinke til å bake- kunne ikke latt være å hatt noe hjemmebakt..

Anonymous poster hash: e0e1d...af0

Skrevet

Det var ikke fristende i mine øyne. Kjenner smaken av sukkerglasur og tørre kjeks i munnen. Dåpskaken var sikkert god, men trodde nok FF skulle slå til med noe mer fancy enn den der. Nei, jeg liker friskere kaker enn det der, med masse bær og frukt, krem og ulike konsistenser. Det der fristet ikke, men hun har jo gjort det for utseendet sin skyld skriver hun selv.

Anonymous poster hash: 6c616...5df
Skrevet

må være litt slitsomt at alt skal være så perfekt hele tiden. Ungen er jo også alltid perfekt kledd og har allerede fler par sko enn jeg har :P 

Anonymous poster hash: 415e9...bbe
Skrevet

Hvor er kakene da? Jeg ser bare en kake :-/ stusselig!

Anonymous poster hash: 28e53...364

Skrevet

Tørre makroner og kjeks, er det kaker?

Anonymous poster hash: 6c616...5df
Skrevet

Pent og pyntelig, men det spruter vel ikke akkurat av kakeglede og vekker ikke den helt store wow-følelsen hos meg...

Anonymous poster hash: fb64d...a12
Skrevet

kakebordet til ff??? hva, hvem, hvor?

Anonymous poster hash: 299d3...1a4
Skrevet

En makronbit på hver gjest eller?

Kanskje hun prøver å snikslanke familien sin.......;)

Nei altså..... er ikke mannen sunnmøring da??

Skrevet

Stusselig. Ingenting der som så fristende ut, men det matchet resten av selskapet og det var vel det viktigste.

Anonymous poster hash: 05283...c75

Skrevet

Det var et nitrist kakebord syns jeg. Ingen visuell variasjon. Så ut som spiselig plast. Savner friske bær, frukt og nøtter. Og ikke minst flere kaketyper.

Anonymous poster hash: a92e2...954

Skrevet

Lite fristende. Joda, det ser pent og pyntelig ut, men det er ikke akkurat noe der som jeg ville kastet meg over. Det så alt for sukkersøtt ut (bokstavelig talt). Gi meg ei real god kake. Det er kanskje de kakene som ser minst estetisk pene ut som smaker best. 

Dette er ikke for å kritisere fotballfrue, men uansett det var kakebordet til min beste venninne eller min verste fiende, så hadde jeg ikke likt det.  

De hadde sikkert et normalt kakebord et annet sted som ikke ble tatt bilde av. Håper jeg...    

Anonymous poster hash: 1b389...d14
Skrevet

<..men jeg tror nok det var sponsing fra Villa perlesukker som gjorde at det var dette som ble fotografert ene og alene. 

Anonymous poster hash: 1b389...d14
Skrevet

Jeg synes det er så tilgjort og overfladisk som det går ann å få blitt! Ærlig talt, er det så viktig for henne å fremstå så perfekt? Hadde jeg vært mannen hennes, hadde jeg vært skikkelig pinlig berørt!

Anonymous poster hash: b76fc...6bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...