Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Og forlanger tilrettelegging i både hisst og pisst, så kjenner jeg at jeg blir provosert!!! Skal man bo i Norge, så skal man innrette seg der etter, det samme gleder utflyttede nordmenn! Anonymous poster hash: 3c93d...63d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Dette har du tenkt lenge på. Anonymous poster hash: 88fe8...553
☆☆☆ Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Dette var jo så fullt av konkrete eksempel at eg ikkje veit kor eg skal begynne å kommentere..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Inspirert! Anonymous poster hash: 3c93d...63d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 helt enig. Blir kvalm av dem. Anonymous poster hash: 73a01...d80
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Dette var jo så fullt av konkrete eksempel at eg ikkje veit kor eg skal begynne å kommentere..Er så mye at det gidd jeg ikke engang gå inn på! Men de som følger med i nyhetsbildet, skjønner nok det selv! Anonymous poster hash: 3c93d...63d
☆☆☆ Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Dette var jo så fullt av konkrete eksempel at eg ikkje veit kor eg skal begynne å kommentere..Er så mye at det gidd jeg ikke engang gå inn på! Men de som følger med i nyhetsbildet, skjønner nok det selv! Anonymous poster hash: 3c93d...63d Men kva er då vitsen med heile tråden?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Dette var jo så fullt av konkrete eksempel at eg ikkje veit kor eg skal begynne å kommentere..Er så mye at det gidd jeg ikke engang gå inn på! Men de som følger med i nyhetsbildet, skjønner nok det selv!Anonymous poster hash: 3c93d...63d Men kva er då vitsen med heile tråden?En utblåsning, på lik linje med andre som har utblåsning om andre ting her på forumet! Anonymous poster hash: 3c93d...63d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Ikke alle som kommer hit som får det. Tror du tenker på asyksøkere. Anonymous poster hash: 0aa09...e58
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 En utblåsning, på lik linje med andre som har utblåsning om andre ting her på forumet! Anonymous poster hash: 3c93d...63d Nå er det faktisk slik at nordmenns natur er innesluttethet, så tyst med deg eller flytt til Spania. Anonymous poster hash: 88fe8...553
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 En utblåsning, på lik linje med andre som har utblåsning om andre ting her på forumet!Anonymous poster hash: 3c93d...63d Nå er det faktisk slik at nordmenns natur er innesluttethet, så tyst med deg eller flytt til Spania. Anonymous poster hash: 88fe8...553 Ja kanskje det, fint der! Anonymous poster hash: 3c93d...63d
☆☆☆ Skrevet 7. april 2014 #13 Skrevet 7. april 2014 Dette var jo så fullt av konkrete eksempel at eg ikkje veit kor eg skal begynne å kommentere..Er så mye at det gidd jeg ikke engang gå inn på! Men de som følger med i nyhetsbildet, skjønner nok det selv!Anonymous poster hash: 3c93d...63d Men kva er då vitsen med heile tråden?En utblåsning, på lik linje med andre som har utblåsning om andre ting her på forumet! Anonymous poster hash: 3c93d...63d Hadde vel fungert bedre pm du fortalte kva frustrasjonen gjekk ut på. Slik innlegget er formulert fortel det meg berre at du er generaliserande om heterogene grupper angåande uspesifiserte hendingar. Minner mykje om ei eg har på facebook: "Eg er så forbanna!" "Kvifor det?" "Dei som er grunnen veit det nok sjølv... ".
sug lut Skrevet 7. april 2014 #14 Skrevet 7. april 2014 helt enig. Blir kvalm av dem. Anonymous poster hash: 73a01...d80 Da trenger du nok langvarig psykologhjelp, om en hel gruppe mennesker kollektivt framkaller kvalme hos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå