Gå til innhold

Når våre nye landsmenn kommer til Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og forlanger tilrettelegging i både hisst og pisst, så kjenner jeg at jeg blir provosert!!! Skal man bo i Norge, så skal man innrette seg der etter, det samme gleder utflyttede nordmenn!

Anonymous poster hash: 3c93d...63d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har du tenkt lenge på.

Anonymous poster hash: 88fe8...553
Skrevet

Dette var jo så fullt av konkrete eksempel at eg ikkje veit kor eg skal begynne å kommentere..

Skrevet

Inspirert!

Skrevet

helt enig. Blir kvalm av dem.

Anonymous poster hash: 73a01...d80
Skrevet

Dette var jo så fullt av konkrete eksempel at eg ikkje veit kor eg skal begynne å kommentere..

Er så mye at det gidd jeg ikke engang gå inn på! Men de som følger med i nyhetsbildet, skjønner nok det selv!

Skrevet

Er så mye at det gidd jeg ikke engang gå inn på! Men de som følger med i nyhetsbildet, skjønner nok det selv!

Men kva er då vitsen med heile tråden?
Skrevet

Er så mye at det gidd jeg ikke engang gå inn på! Men de som følger med i nyhetsbildet, skjønner nok det selv!Anonymous poster hash: 3c93d...63d
En utblåsning, på lik linje med andre som har utblåsning om andre ting her på forumet!

Skrevet

Ikke alle som kommer hit som får det. Tror du tenker på asyksøkere.

Anonymous poster hash: 0aa09...e58
Skrevet
En utblåsning, på lik linje med andre som har utblåsning om andre ting her på forumet!

Nå er det faktisk slik at nordmenns natur er innesluttethet, så tyst med deg eller flytt til Spania.

Anonymous poster hash: 88fe8...553

Skrevet

En utblåsning, på lik linje med andre som har utblåsning om andre ting her på forumet!Anonymous poster hash: 3c93d...63d

Nå er det faktisk slik at nordmenns natur er innesluttethet, så tyst med deg eller flytt til Spania. Anonymous poster hash: 88fe8...553
Ja kanskje det, fint der!

Skrevet

Er så mye at det gidd jeg ikke engang gå inn på! Men de som følger med i nyhetsbildet, skjønner nok det selv!Anonymous poster hash: 3c93d...63d

Hadde vel fungert bedre pm du fortalte kva frustrasjonen gjekk ut på. Slik innlegget er formulert fortel det meg berre at du er generaliserande om heterogene grupper angåande uspesifiserte hendingar.

Minner mykje om ei eg har på facebook: "Eg er så forbanna!" "Kvifor det?" "Dei som er grunnen veit det nok sjølv... :( ".

Skrevet

helt enig. Blir kvalm av dem.

Anonymous poster hash: 73a01...d80

Da trenger du nok langvarig psykologhjelp, om en hel gruppe mennesker kollektivt framkaller kvalme hos deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...