Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Har ikke hatt noe vondt i magen, men hadde noe hard mage. Barnet ropte på meg da det var rødt på papiret. Var friskt blod og ikke mørk farge. Bør vel kanskje ta en tlf i morgen til legen å høre hva de sier. Noen som har opplevd sånt? Hilsen bekymret mamma.. Anonymous poster hash: 4b32b...97c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 En liten rift i åpningen ved trykking, antagelig. Ikke noe å styre med om det ikke gjentar seg. Friskt blod er bra, gammelt blod er skummelt. Anonymous poster hash: 88970...e3b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Neppe annet enn hard avføring. Da blir det ofte en liten rift. Null stress! Anonymous poster hash: 64770...803
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Takk for svar. Det var ikke bare en liten flekk blod, men en del på papiret. Alt er jo relativt, så vanskelig forklare men var litt mer enn at jeg tror det bare kom av en rift. Samtidig var det bare blod ved første gangs tørk så mulig det er grunnen likevel. Tror jeg må ringe i morgen ihvertfall å høre hva de sier. Anonymous poster hash: 4b32b...97c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå