Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Vil det si at EL er på vei eller har vært da? Testet på fredag, kun for nysgjerrighetens skyld da jeg regnet med at EL er torsdag denne uken.fikk overraskende opp en svak strek, men tenkte ikke mer over det! Idag tok jeg en ny, og den var totalt blendahvit!!trodde den ville være sterkere enn den jeg tok fredagen! Så nå lurer jeg rett og slett på om el kan ha vært i helgen,hmmm... Anonymous poster hash: f4492...61d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Ingen av delene. Disse testene viser nesten alltid en svak strek. Du skal bare forholde deg til streker som er like sterke. Anonymous poster hash: c64cf...db7
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 En eltest er kun positiv om teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Ingen av delene. Disse testene viser nesten alltid en svak strek. Du skal bare forholde deg til streker som er like sterke. Anonymous poster hash: c64cf...db7 Jeg pleier og få blendahvit svar på disse testene, utenom sist mnd, da fikk jeg positiv teststrek på kalkulert EL dag! Anonymous poster hash: f4492...61d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 En eltest er kun positiv om teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.Det vet jeg. Men syntes det var rart at den var en svak strek der 1 uke før EL, mens i dag så var den helt blendahvit! Anonymous poster hash: f4492...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå