Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Hvordan doserte dere dosen? Tok dere morgen middag å så kveld, eller 3 fordelt utover dagen der den siste ble tatt i 5 tia? Anonymous poster hash: 61d53...1dc
Masekråka! Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Jeg tok etter behov. En dag trengte jeg bare ta en, neste dag måtte jeg ha 3. Må man ta den siste i 5 tida? Skjønte ikke helt Da jeg tok 3 tok jeg en kl. 12, en kl. 17 og en før jeg la meg kl. 22. Fordi jeg måtte Tenkte ikke på klokka, bare at jeg ikke tok de FOR tett...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Tok ved behov, men synes de var grusomme! Dagen etterpå var jeg dødsdårlig, følte liksom de skulle utav kroppen og jeg skalv og var helt ødelagt, skikkelig hjertebank. Takker meg til zofran! Anonymous poster hash: 24f32...754
Masekråka! Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Tok ved behov, men synes de var grusomme! Dagen etterpå var jeg dødsdårlig, følte liksom de skulle utav kroppen og jeg skalv og var helt ødelagt, skikkelig hjertebank. Takker meg til zofran! Anonymous poster hash: 24f32...754 Oi :S tablettene hjalp i løpet av få minutter, og merket ingen "bivirkninger". Rart at det er så stor forskjell på folk :-O
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Ok, jeg er kvalm hele dagen:/ . Tenkte kansje ta den siste i fem tiden sån at det ikke går for lang tid mellom vær gang jeg tar en tab. Trenger ikke tab på natten når jeg sover så lell, trenger de mer for å klare å ta vare på mine andre barn. Jeg spyr opp til 20 ganger om dagen så dette er siste utvei, hvis ikke blir det innleggelse. Anonymous poster hash: 61d53...1dc
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Tok ved behov, men synes de var grusomme! Dagen etterpå var jeg dødsdårlig, følte liksom de skulle utav kroppen og jeg skalv og var helt ødelagt, skikkelig hjertebank. Takker meg til zofran! Anonymous poster hash: 24f32...754 Huff hørtes ikke bra ut:/ hi Anonymous poster hash: 61d53...1dc
skinnfilla Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Ok, jeg er kvalm hele dagen:/ . Tenkte kansje ta den siste i fem tiden sån at det ikke går for lang tid mellom vær gang jeg tar en tab. Trenger ikke tab på natten når jeg sover så lell, trenger de mer for å klare å ta vare på mine andre barn. Jeg spyr opp til 20 ganger om dagen så dette er siste utvei, hvis ikke blir det innleggelse. Anonymous poster hash: 61d53...1dc All sympati til deg! Det er grusomt.Jeg tok etter behov, fikk de utskrevet i uke 15, uke 16 ga det seg heldigvis av seg selv !
Masekråka! Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Ok, jeg er kvalm hele dagen:/ . Tenkte kansje ta den siste i fem tiden sån at det ikke går for lang tid mellom vær gang jeg tar en tab. Trenger ikke tab på natten når jeg sover så lell, trenger de mer for å klare å ta vare på mine andre barn. Jeg spyr opp til 20 ganger om dagen så dette er siste utvei, hvis ikke blir det innleggelse. Anonymous poster hash: 61d53...1dc Ok, sånn ja. Jeg tok siste ganske sent, men det var fordi tablettene fungerte med en gang, og da var jeg ikke dårlig når jeg la meg. Men ja, ville nok fordelt de utover dagen med siste i 17-tiden siden du skal fungere mens barna er våkne. Håper tablettene fungerer. God bedring !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå