Gå til innhold

Til dere som har brukt afipran.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan doserte dere dosen? Tok dere morgen middag å så kveld, eller 3 fordelt utover dagen der den siste ble tatt i 5 tia?

 

Anonymous poster hash: 61d53...1dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok etter behov. En dag trengte jeg bare ta en, neste dag måtte jeg ha 3. Må man ta den siste i 5 tida? Skjønte ikke helt :)

 

Da jeg tok 3 tok jeg en kl. 12, en kl. 17 og en før jeg la meg kl. 22. Fordi jeg måtte :P Tenkte ikke på klokka, bare at jeg ikke tok de FOR tett...

Skrevet

Tok ved behov, men synes de var grusomme! Dagen etterpå var jeg dødsdårlig, følte liksom de skulle utav kroppen og jeg skalv og var helt ødelagt, skikkelig hjertebank. Takker meg til zofran!



Anonymous poster hash: 24f32...754
Skrevet

 

Tok ved behov, men synes de var grusomme! Dagen etterpå var jeg dødsdårlig, følte liksom de skulle utav kroppen og jeg skalv og var helt ødelagt, skikkelig hjertebank. Takker meg til zofran!

 

Anonymous poster hash: 24f32...754

Oi :S tablettene hjalp i løpet av få minutter, og merket ingen "bivirkninger". Rart at det er så stor forskjell på folk :-O

Skrevet

Ok, jeg er kvalm hele dagen:/ . Tenkte kansje ta den siste i fem tiden sån at det ikke går for lang tid mellom vær gang jeg tar en tab. Trenger ikke tab på natten når jeg sover så lell, trenger de mer for å klare å ta vare på mine andre barn. Jeg spyr opp til 20 ganger om dagen så dette er siste utvei, hvis ikke blir det innleggelse.

 

Anonymous poster hash: 61d53...1dc

Skrevet

Tok ved behov, men synes de var grusomme! Dagen etterpå var jeg dødsdårlig, følte liksom de skulle utav kroppen og jeg skalv og var helt ødelagt, skikkelig hjertebank. Takker meg til zofran! Anonymous poster hash: 24f32...754

Huff hørtes ikke bra ut:/ hi

 

Anonymous poster hash: 61d53...1dc

Skrevet

Ok, jeg er kvalm hele dagen:/ . Tenkte kansje ta den siste i fem tiden sån at det ikke går for lang tid mellom vær gang jeg tar en tab. Trenger ikke tab på natten når jeg sover så lell, trenger de mer for å klare å ta vare på mine andre barn. Jeg spyr opp til 20 ganger om dagen så dette er siste utvei, hvis ikke blir det innleggelse. Anonymous poster hash: 61d53...1dc

All sympati til deg! Det er grusomt.

Jeg tok etter behov, fikk de utskrevet i uke 15, uke 16 ga det seg heldigvis av seg selv !

Skrevet

Ok, jeg er kvalm hele dagen:/ . Tenkte kansje ta den siste i fem tiden sån at det ikke går for lang tid mellom vær gang jeg tar en tab. Trenger ikke tab på natten når jeg sover så lell, trenger de mer for å klare å ta vare på mine andre barn. Jeg spyr opp til 20 ganger om dagen så dette er siste utvei, hvis ikke blir det innleggelse.

 

Anonymous poster hash: 61d53...1dc

Ok, sånn ja. Jeg tok siste ganske sent, men det var fordi tablettene fungerte med en gang, og da var jeg ikke dårlig når jeg la meg. Men ja, ville nok fordelt de utover dagen med siste i 17-tiden siden du skal fungere mens barna er våkne.

 

Håper tablettene fungerer. God bedring !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...