Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Synes ikke d er særlig gøy å holde sånn fast vi gjør for å få gjennomført tannpussen enkelte ganger. Vi har lange gode perioder hvor alt går fint. Kjøper tannkost osv sammen, prøvd premie, flere tannkoster.. Men som ikveld, nekter hyler og legger seg på gulvet. Er helt febrilsk når jeg eller pappen må holde for å pusse. Blir lei meg jeg Anonymous poster hash: cf2d4...455
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Hva med å belønne ham for god oppførsel ved tannpuss? Han er jo så stor at det forstår han vel. Et klistremerke for hver gode tannpuss, og etter x antall klistremerker gjøre noe koselig sammen. Anonymous poster hash: 8556e...ecc
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Vi måtte gjøre det gøy å pusse tanna. Lete etter karius og baktus og DER var de. OJ baktus kjører en ROSA motorsykkel i munnen din vi MÅ finne ham!!! Åh nei karius har fått en stor rød BUSS osv.... Anonymous poster hash: 9be21...148
boblulf Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Som nr 3 over her. Det som omsider funka etter månedsvis med hyling ved tannpuss var ein liten leik. "hysj....høyrer du ein lyd" (nynn kjenningsmelodien til ein av favoritt-seriane) "det er jo postmann pat som køyrer rundt inni der" han må vi få ut (dette kan vi faktisk holde på med i meir enn to minutt!!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Vi har gjort d veldig gøy, historier og ablegøyer. Men så kommer d plutselig noen voldsomme protester og da lukker han både munn og ører... Liker jo ikke å holde men om vi f eks hopper over en kveld, så blir d enda verre neste kveld. Naboen tror vel vi denger løs på hverandre... Anonymous poster hash: cf2d4...455
magica fra tryll Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Det går over! Her holder jeg fast og pusser i vei. Regner med han gir seg når han skjønner at det ikke hjelper å protestere;)
skinnfilla Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Vi finner dyr i tennene som må pusses og spyttes ut. Noen ganger er det farlige krokodiller og andre ganger snille små ,søte mus Sistnevnte løper og gjemmer seg for børsten, bare de slemme skal ut Viktig med ekstrem innlevelse og forferdelse over hva som befinner seg i tennene ;D
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Om vår vesle frøken slår seg vrang ved tannpuss, noe som skjer en sjelden gang, sier jeg bare: "si ifra når du er klar" Og går ut sv badet. Skal hun hyle og grine får hun gjøre det på badet, men da går jeg ut. Tror det har skedd tre ganger, hun er 4. Den siste gangen, gav hun seg med en gang. Anonymous poster hash: 339d3...697
Gustav Klitt Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Her i huset bruker vi omvendt psykologi på alt mulig for tiden. Strengt forbudt å pusse tenna!! "Pappa, fort deg å gjemme tannbørsten til *** så han ikke får pussa!!" Da går det som en lek...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå