Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 http://www.nrk.no/norge/frykter-meslinger-kan-ramme-norge-1.7043347 Anonymous poster hash: 31cf1...34d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Jeg har faktisk hatt meslinger selv, som baby, og har vaksinert mine barn mot det. De unge i dag tror alle barnesykdommene er så enkle, og har ikke sett noe av resultatene av de sykdommene. Der er følgesykdommer, noe det er lite snakk om. Her tror jeg mange ville forstått mer, dersom man la litt mer vekt på dem. Og på smitte. Alle er så redde for spysyken eller lus. Akkurat som om det er farlig.... Vit hva barnesykdommene kan gjøre. De er ikke alltid like enkle for alle. Hjernehinnebetennelse kan være en av følgesykdommene ved en av barnesykdommene. Vær glade for at de aller fleste vaksinerer..... Anonymous poster hash: de1d4...b64
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Smitteringer for meslinger, kusma og røde hunder?!?!?! Hvor er barnevernet?????!!! Anonymous poster hash: e58ba...64d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Er flere grunner til å ikke vaksinere.. Anonymous poster hash: 70d43...b58
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Fire år gammel artikkel også... Anonymous poster hash: 0c4c9...9dd
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Fire år gammel artikkel også... Anonymous poster hash: 0c4c9...9dd Har den mindre verdi i dag da? Har de kommet frem til noe annet? Jeg spør fordi jeg lurer.. Anonymous poster hash: 9b1ac...a84
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Er flere grunner til å ikke vaksinere.. Anonymous poster hash: 70d43...b58 Kan du komme med noen gode grunner? Jeg har tilgode å få høre noen og er interessert i vite hvorfor. Har lest mye forskning innen det og aldri funnet en god grunn til å stå over. Anonymous poster hash: 686eb...5dc
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Er flere grunner til å ikke vaksinere.. Anonymous poster hash: 70d43...b58 Kan du komme med noen gode grunner? Jeg har tilgode å få høre noen og er interessert i vite hvorfor. Har lest mye forskning innen det og aldri funnet en god grunn til å stå over. Anonymous poster hash: 686eb...5dc De som ikke vaksinerer er uopplyste og lite oppegående. Gjør ALLE en tjeneste: følg vaksineprogrammet vi har hatt i norge i mange år! Anonymous poster hash: d4482...501
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Hva? Meslinger utvikler en som menneske? Den gjengen der er sprøere enn jeg trodde... Dette er jo bare overtro! Tror vi skal være takknemlige for vaksiner... Og ikke være så historieløse. Min oldefar døde som 40-åring. Et par år etterpå døde to av barna hans. 9 og 10 år gamle. Dette er så lenge siden at jeg ikke vet nøyaktig hvilken infeksjon som tok dem, men at det var infeksjonssykdom er sikkert. På 30- tallet holdt min mor og hennes brødre på å stryke med i en difteri-epidemi. De ble heldigvis reddet. Difteri er en sykdom som gradvis tetter igjen luftveiene, når man har obdusert barn som har dødd av denne sykdommen har man kunnet ta ut et fint lite "tre" av forsteinet gørr fra luftrør og bronchier.... Anonymous poster hash: f8efb...477
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Er ikke meslinger med i vaksineringsprogrammet? Anonymous poster hash: ebd0a...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå