Gå til innhold

Jeg trenger mer tålmodighet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, jeg er så utålmodig. Alt skal alltid skje med en gang.

Traff en kar på lørdag, som jeg har truffet før. Var på en fest hos en kompis av han. Han kom kun fordi jeg var der sa kompisen hans. Vi rota en del sammen, ikke sex. Han ville gi meg tlf.nr. sitt men jeg fikk aldri tastet det på min tlf. Hadde han jo som venn på Facebook så var lissom ikke så farlig. Sendte han en melding på Facebook i går ettermiddag, men har ikke fått noe svar. Gudene må vite hvor mange ganger jeg har sjekket Facebook det siste døgnet. Begynner nesten å lure på om meldingen har kommet frem til han i det hele tatt. Har funnet mobilnr. hans på gulesider, men siden jeg har sendt melding på Facebook og ikke fått svar, vil jeg ikke sende sms.

Han kan jo faktisk ha fått kalde føtter. Men da hadde det ikke vært verre enn å si det.

Hva ville dere ha gjort?

Anonymous poster hash: 4493d...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent jente. Usjarmerende med sånt mas... Har han ikke svart løpet av tre dager sender du sms.

Anonymous poster hash: 819d6...26f

Skrevet

Tror jeg er født utålmodig. Nei,nei.. Kommer ikke til å ta kontakt med han før jeg hører fra han.

Skrevet

Og nå så jeg at han leste meldingen Facebook i går. Jaja. Da lar jeg han være i fred. Om han ville ha kontakt så hadde han om ikke annet svart med et hei på den korte "takk-for-sist" meldingen jeg sendte.

Ikke så farlig heller. Har jo bare møtt han et par ganger, syntes det var litt spennende med nytt "bekjentskap" som sa vi skulle snakkes...

Æsj, typisk min uflaks..... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...