Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Kan dere trebarnsmammaer si meg det? Evig glad om dere orker!:-) Anonymous poster hash: cbbdb...1ca
Gladmor30 Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Ble 3 barnsmor for 2.5 mnd siden. Akkurat nå kan jeg ikke si så mye positivt, pga at d er så travelt. Men jeg kjenner inni meg at dette var d rette, og at d vil komme t å bli veldig bra etter hvert;) dersom du nøler må du kjøre på. Man angrer aldri på de man får!
Rivjernet Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Veldig travelt i starten , men når du får gode rutiner så blir det "årnings"! Gode rutiner er halve jobben!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 ingen stress what so ever her Man begynner jo på an igjen med smått, og det er jo som det "pleier". Litt mer rutiner å forholde seg til.. Anonymous poster hash: 8d9bc...bff
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Var veldig travelt og uendelig slitsomt i begynnelsen, da tredjemann hadde kolikk midt i sommerferien i barnehagen... Men hvis man ikke får dem så innmari tett, bør det være greiere. Nå synes jeg det virker veldig lite med to barn og kunne ikke tenke meg noe mindre enn tre (vi fikk fjerde som en overraskelse). Barna har godt av søsken, og vi har det veldig koselig sammen. Men det blir jo en ekstra å følge opp, gå gravid (hvis man har slitsomme svangerskap), enda en periode med nattevåk etc. Jeg ville sagt kjør på!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Med 3 år mellom de 2 eldste og 4 år mellom de to minste syns jeg det er verst når alle tre har lyst å være med på hver sin ting, eller egentlig mer at det ikke er noe som passer for enten to av dem eller alle tre når vi er f.eks. på ferie og ingen av de kan gjøre "sin" ting aleine...Er ikke bestandig det er lett å få til at 1 må vente.... Anonymous poster hash: ac2ee...898
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Ble 3 barnsmor for 2.5 mnd siden. Akkurat nå kan jeg ikke si så mye positivt, pga at d er så travelt. Men jeg kjenner inni meg at dette var d rette, og at d vil komme t å bli veldig bra etter hvert;) dersom du nøler må du kjøre på. Man angrer aldri på de man får! hvor stor er forskjellen på de da?:-) Anonymous poster hash: cbbdb...1ca
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Veldig travelt i starten , men når du får gode rutiner så blir det "årnings"! Gode rutiner er halve jobben! sant det ja sikkert :-) Anonymous poster hash: cbbdb...1ca
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Var veldig travelt og uendelig slitsomt i begynnelsen, da tredjemann hadde kolikk midt i sommerferien i barnehagen... Men hvis man ikke får dem så innmari tett, bør det være greiere. Nå synes jeg det virker veldig lite med to barn og kunne ikke tenke meg noe mindre enn tre (vi fikk fjerde som en overraskelse). Barna har godt av søsken, og vi har det veldig koselig sammen. Men det blir jo en ekstra å følge opp, gå gravid (hvis man har slitsomme svangerskap), enda en periode med nattevåk etc. Jeg ville sagt kjør på! jeg har hatt fine svangerskap, så det gjør jeg gjerne igjen!!:-) Anonymous poster hash: cbbdb...1ca
Novemberdama Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Helt supert å være 3-barnsmamma Eldstemann er 19, mellomste er 13 og mini er 4 måneder. Siden det er så stor aldersforskjell har det aldri vært noe stress. Funker utmerket for oss!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Mener at aldersforskjellen har mye å si.. Vi har barn som nå er 9,7 og 3 år.. Ikke vært stress eller vanskelig i det hele tatt. Tredjemann føyet seg knirkefritt inn i søskenflokken! Her vurderer vi nummer fire Lykke til med valget! Anonymous poster hash: b5607...2f6
Ugl@ ruger... Skrevet 7. april 2014 #13 Skrevet 7. april 2014 Spørs alderforskjell. Det er travelt, men ikke verre enn at jeg faktisk sitter her med barn nr 4 i magen Vel og merke er de tre jeg alt har store nå, yngste 7 år. :-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #14 Skrevet 7. april 2014 Her har vi tre barn på 7,4 og snart 1 år,og den store forskjellen er vel at det bestandig er en voksen for lite..! Alltid noe man ikke klarer å følge med på, noen behov som ikke blir møtt fordi de alle har forskjellige behov,men stort sett er det veldig bra. Når jeg ser de sitter og leker sammen på gulvet,eller de to storebrødrene leker med lillesøstra si,da blir jeg varm inni meg! Jeg synes jeg har en veldig fin gjeng og er så glad for alle tre.De var jo alle tre planlagte og ønsket,så jeg er glad det går bra. Men at det er travlere med tre enn to er jo ikke akkurat til å stikke under en stol;henting og levering på bhg og skole, fritidsaktiviteter osv. men verdt det,absolutt! Anonymous poster hash: bb3ab...0d4
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #15 Skrevet 7. april 2014 Positiv: - alltid en å leke med ( selv om en har besøk) - lærer samarbeid - lærer ting av søsken - alltid liv i huset - koselig å være mange - trygghet - samhold - flere å dele sorger og gleder Negativ: - mange sko i gangen Anonymous poster hash: b5607...2f6
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #16 Skrevet 7. april 2014 Positiv: - alltid en å leke med ( selv om en har besøk) - lærer samarbeid - lærer ting av søsken - alltid liv i huset - koselig å være mange - trygghet - samhold - flere å dele sorger og gleder Negativ: - mange sko i gangen Anonymous poster hash: b5607...2f6 takk for så fint svar!:-) Anonymous poster hash: cbbdb...1ca
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #17 Skrevet 7. april 2014 Her har vi tre barn på 7,4 og snart 1 år,og den store forskjellen er vel at det bestandig er en voksen for lite..! Alltid noe man ikke klarer å følge med på, noen behov som ikke blir møtt fordi de alle har forskjellige behov,men stort sett er det veldig bra. Når jeg ser de sitter og leker sammen på gulvet,eller de to storebrødrene leker med lillesøstra si,da blir jeg varm inni meg! Jeg synes jeg har en veldig fin gjeng og er så glad for alle tre.De var jo alle tre planlagte og ønsket,så jeg er glad det går bra. Men at det er travlere med tre enn to er jo ikke akkurat til å stikke under en stol;henting og levering på bhg og skole, fritidsaktiviteter osv. men verdt det,absolutt! Anonymous poster hash: bb3ab...0d4 takk for svar!:-) Anonymous poster hash: cbbdb...1ca
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #18 Skrevet 7. april 2014 http://www.everydayfamily.com/the-middle-child-syndrome/?pg=1&internallink=the-middle-child-syndrome#post-1968 Anonymous poster hash: 75101...dee
Tyra79 Skrevet 7. april 2014 #19 Skrevet 7. april 2014 Positiv: - alltid en å leke med ( selv om en har besøk) - lærer samarbeid - lærer ting av søsken - alltid liv i huset - koselig å være mange - trygghet - samhold - flere å dele sorger og gleder Negativ: - mange sko i gangen Anonymous poster hash: b5607...2f6 Signerer denne!!! Gangen er KAOS! Uansett hvor mye vi rydder;)! Ellers er salig kaos og pur lykke stikkord. Er helt klart travelt, men en får så mye kjærlighet igjen. Er 4 år og 10 mnd fra eldste til yngste her, nå er alle skolebarn.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #20 Skrevet 7. april 2014 Her er det 3 år og 7 mnd mellom eldste og yngste. Det meste er jo såklart positivt! Det eneste som er vanskelig, er skiturer når alle skal gå på ski når de er 2,4 og 6 år... Da strever vi med logostikken. Ellers er livet ganske knirkefritt. De krangler så busta fyker og koser seg masse i hverandres selskap! Har aldri angret en dag på at vi fikk 3!! Anonymous poster hash: dfbbb...8fb
Gladmor30 Skrevet 7. april 2014 #21 Skrevet 7. april 2014 Ble 3 barnsmor for 2.5 mnd siden. Akkurat nå kan jeg ikke si så mye positivt, pga at d er så travelt. Men jeg kjenner inni meg at dette var d rette, og at d vil komme t å bli veldig bra etter hvert;) dersom du nøler må du kjøre på. Man angrer aldri på de man får! hvor stor er forskjellen på de da?:-) Anonymous poster hash: cbbdb...1ca 10år, 2.5 år og 2.5 mnd . Så d kunne vært verre men jeg tar meg av d meste selv pga mann som reiser mye. Derfor jeg syns d er så travelr. Når han er hjemme og hjelper er d ingen problem
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #22 Skrevet 7. april 2014 5 år, 3 år og 4 mnd er våre. Det er jo travelt, og man blir sliten, men når minste er en skikkelig blidfis som sover godt og er fornøyd er det bare fryd og gammen. Tenker ikke over at det er så mye travlere enn to, men det kommer vel Vi bestilte en snill baby, og det fikk vi Anonymous poster hash: d7e6b...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå