Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Jeg veier nå 54 kg, kommer meg ikke opp samme søren. Spiser som en mann og har fått "meny" av ernæringsspesialist. Så jeg spiser riktig (pluss mye sjokolade , men det blir jeg vel ikke tynn av) Jeg er 178 cm, så det sier seg selv at jeg veier for lite. Heldigvis har jeg veldig brede hofter og godt med pupper, så jeg har former, men krageben osv begynner å bli for synlig. Har det gapet mellom låra alle fjortiser vil ha, men syns helt ærlig jeg bare ser hjulbeint ut nå! Jeg har testet for alt hos lege, ingenting galt! Mistet mye vekt da jeg mistet noen nære, og etter samlivsbrudd, normalt det, men kommer jo ikke opp igjen!! Trening, vil det hjelpe meg litt?? Anonymous poster hash: 48056...2dc
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 det er ikke sikkert. muskler vil gjøre deg større utseendesmessig siden du allerede er så slank men muskler forbrenner jo mye mer, så da må du også øke inntaket ditt ettersom du får mer muskler for å holde det ved like. hva spiser du ila en dag da? Anonymous poster hash: c1951...424
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Sannsynligvis vil styrketrening kunne hjelpe deg litt, men da må du spise nok. Ville absolutt ha kontaktet kostholdsekspert e.l og fått et skikkelig opplegg. Det er like vanskelig å endre den veien som for overvektige å slanke seg så krever nok litt. Anonymous poster hash: b659a...b3d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 du kan også prøve "weight gainers" da? de har på apoteket, men du må muligens ha resept. hør med legen din . Anonymous poster hash: c1951...424
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Har du forsøkt å veie maten og skrive ned hva du faktisk spiser. Kansje er det du oppfatter som en stor porsjon faktisk en liten porsjon. Jeg regner med at du må forsøke å få i deg minst 2500 kcal om dagenfor at det skal monne vektmessig. Det er mye mat! Anonymous poster hash: 93a21...cff
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Har du prøvd å drikke en sånn mellom hvert måltid? http://www.apotek1.no/kost-og-ernaering/fullverdige-naeringsdrikker Mamma ble skikkelig mager etter at hun og pappa ble skilt, skummelt tynn, men hun klarte virkelig ikke å spise nok mat. Legen hennes anbefalte å drikke en slik midt mellom hvert måltid og ellers spise så mye hun klarte til hvert måltid, hun gikk faktisk opp litt i vekt.. Anonymous poster hash: 55480...2f6
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Weight gainers kan være en ide! Jeg spiser veldig mye ila en dag, menyen min i dag så slik ut: Frokost: en skål havregryn med helmelk, en skive med leverpostei og en vanlig yoghurt. Mellommåltid, en banan og en troika Lunsj: halvgrov hel baguette, med egg, majones salt og pepper, et lite glass med jordbær, blåbær, bringebær, druer og to spiseskjeer sukker. Middag: 2 kyllingfileter, ovnsbakte potetbåter (13 stk), kyllingsaus og masse grønnsaker. Dessert: 3 iskremkuler med sjokoladesaus og peanøtter Kveldsmat: tre skiver med hhv. brunost, syltetøy og makrell i tomat. Jeg har også spist nøtteblanding, kvart pose ca, drukket en smoothie som inneholdt linfrø, og en halv blåbærmuffin.. Syns jo jeg spiser en hel del, vet ikke om jeg klarer å spise så mye mer heller, føler meg ganske stappa hele tiden egentlig.. Anonymous poster hash: 48056...2dc
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Weight gainers kan være en ide! Jeg spiser veldig mye ila en dag, menyen min i dag så slik ut: Frokost: en skål havregryn med helmelk, en skive med leverpostei og en vanlig yoghurt. Mellommåltid, en banan og en troika Lunsj: halvgrov hel baguette, med egg, majones salt og pepper, et lite glass med jordbær, blåbær, bringebær, druer og to spiseskjeer sukker. Middag: 2 kyllingfileter, ovnsbakte potetbåter (13 stk), kyllingsaus og masse grønnsaker. Dessert: 3 iskremkuler med sjokoladesaus og peanøtter Kveldsmat: tre skiver med hhv. brunost, syltetøy og makrell i tomat. Jeg har også spist nøtteblanding, kvart pose ca, drukket en smoothie som inneholdt linfrø, og en halv blåbærmuffin.. Syns jo jeg spiser en hel del, vet ikke om jeg klarer å spise så mye mer heller, føler meg ganske stappa hele tiden egentlig.. Anonymous poster hash: 48056...2dc 2 teskjeer ikke spiseskjeer sukker altså Anonymous poster hash: 48056...2dc
MrsMilla Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Tja, det er vel bare å gå på fetere produkter, men fortsatt sunt? Nøtter, avocado, seterrømme, ekte smør, helmelk etc, så ordner det seg nok etterhvert...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Syns det kostholdet som er skissert ser sunt ut, bortsett fra sjokoladen ser jeg ikke noe som helst galt i det. Og den sjokoladen kan som du sier hjelpe deg å gå opp i vekt, men er ikke bra med for mye sukker. Spis mye nøtter, avokado, sunn lettmargarin, matoljer osv. Sunt fett er faktisk ikke så verst, og nå er det jo kommet nye anbefalinger som sier du kan spise mer. Tommel opp for deg! Ellers er det mye kalorier i ris, poteter osv. (Karbohydrater). Tror det kan være en ide med næringsdrikker fra apoteket. Og. Husk at ting tar tid! Kan faktisk være en ide å trene også, selv om du da kanskje vil se tregere resultater på vekta pga. som de sier over økt næringsinntak vil det du legger på deg være muskler. og du vil derfor ikke bli slapp... Så det er vel kanskje verdt den ekstra tiden. Selv om du ønsker å legge på deg regne jeg med du ønsker en sunn og frisk kropp, og ikke en som er fet innvendig av for mye sjokolade og null trening! Lykke til da! Anonymous poster hash: ababc...372
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Du spiser mye og mer enn nok etter anbefalinger, etter hva jeg kan se. Du må da ha en eller annen ubalanse i kroppen, som veldig høy forbrenning forårsaket av, ja hvem vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå