Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 I en på jobben.. Jeg er gift og sammen har vi en datter (jeg og mannen) på 16 mnd. Jeg elsker min mann, men jeg er så utrolig forelsket i denne andre mannen :-( Det har ikke skjedd noe mellom oss, og jeg tror faktisk ikke han vet om det en gang! Men jeg både dagdrømmer og drømmer om han.. Ikke noe nasty sex saker, men at vi kysser lidenskapelig... Faen altså!!! :-(( noen som har tips til hvordan man skal "kvele en forelskelse"? Vil jo bare være sammen med mannen min.... Hvordan skal jeg slutte å være forelsket? :-( Anonymous poster hash: 3bb30...dc2
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Jeg ville aldri vært utro mot mannen min. Jeg er for glad i han og livet vårt sammen til å gjøre noe sånt... Men samtidig får jeg alltid en god følelse når jeg ser denne kollegaen min... Jeg tenker på han, MYE! Og dette vil jeg jo selvsagt unngå..... Anonymous poster hash: 3bb30...dc2
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Så kos deg med følelsen, men ikke ta det videre. Ikke la han få vite. Anonymous poster hash: c92fc...81f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Jeg vil jo helst bli kvitt følelsen.. For den begynner å plage meg :-( kan nesten kalle det en slags kjærlighetssorg... Jeg er forelsket i en jeg vet jeg aldri kan få. Samtidig føler jeg at jeg bedrar mannen min siden jeg har følelser for en annen mann :-/ Anonymous poster hash: 3bb30...dc2
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Det går over. 95% av tilfellene om du gir det tid. Og etterpå begriper du ikke hva det var du så i de. Farlig, farlig!!! Forbudene frukt er best? Anonymous poster hash: 00930...cd1
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Finn noe som irriterer deg ved ham. Fokuser på hans dårlige sider osv Anonymous poster hash: d7e65...c66
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Akkurat nå ser jeg ingen negative sider ved han.. Men ser han ytterst sjelden heldigvis. Og han har også sagt opp stillingen sin, faktisk :-) så snart er han borte... Har litt blandede følelser ang det. Er jo bra at han slutter, kanskje jeg slutter å være så forelska da... Men blir trist uten han :-/ Anonymous poster hash: 3bb30...dc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå