Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Hva er normal "etikette" på nettdatingsider? Må man svare alle meldinger, eller kan man bare slette de man ikke finner interessante? Jeg svarer selvfølgelig ikke de som sender helt useriøse meldinger da! Anonymous poster hash: 14b9a...c06
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Jeg svarte ikke alle, det ble jo et himla mas. Etter en ukes tid deaktiverte jeg hele profilen, det var ikke noe for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå