Gå til innhold

Jeg tror ikke babyen min liker meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en gang vi kommer inn døra hjemme så er hun bare urolig og gråter. Sliter med å legge henne både på kvelden og på dagen.. med en gang vi er på besøk hos andre så er hun bare rolig og blid. Spesielt hos min mor, hun fikk ho til og med til å smile før ho smilte til meg. Roer seg med en gang ho holder ho, gråter når ho kommer til meg igjen.

Frustrert! Jeg koser med ho og leker med ho hele tiden men likevel er hun mest misfornøyd hi armene mine..

Noen som har opplevd noe lignende?

Anonymous poster hash: 2aa50...2fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at ungen merker din frustrasjon?

Skrevet

Kan det være at ungen merker din frustrasjon?

Jeg viser ho aldri at jeg er frustrert. Greier alltid å holde meg rolig så tror ikke ho merker noe til det.. blir egentlig mest lei meg.

Hi

Skrevet

Ammer du? Trur hu lukter pupp jeg..;)

Anonymous poster hash: 879fa...55d

Skrevet

Nei jeg ammer ikke..

Skrevet

Sånn var min yngste også, men hun hadde refluks og var mye ukomfortabel pga det. Var blidere når det skjedde noe/ vi var på besøk for da var det akkurat som hun ble distrahert fra det som var vondt. Veldig slitsomt!

Anonymous poster hash: 1b88f...0a6
Skrevet

Kan være hun er en jente som liker at det skjer noe "hele tida". Min jente var sånn, alltid blid og glad ute på tur og urolig og kavete hjemme.

Skrevet

Babyer kan merke om du er usikker / frustrert uten at du viser det. Har sett det selv med min ex.

Gutten var urolig og gråt når ex hadde ansvaret. Ble rolig med en gang han kom til meg.

Var også slik hos besteforeldre. Rolig med mormor, urolig med morfar som var usikker rundt små barn.

Anonymous poster hash: 5bf44...106

Skrevet

Jeg har generelt en veldig blid baby, men hun er alltid roligere og har tid til å sitte på fanget osv når vi er borte. Hjemme er hun mer misfornøyd og utilpass - det skal helst skje noe hele tiden... Tror rett og slett det kommer av at hun er veldig aktiv og liker at det skjer noe rundt henne, slik at hun kjeder seg litt når vi er hjemme. Men hun er blid så lenge hun aktiviseres, og den biten blir jo lettere for deg når hun blir litt eldre. :)

Anonymous poster hash: 08584...2ed

Skrevet

Pust dypt og slapp av :) Ikke tro det alltid er noe galt med deg :)

Barn, også babyer, kan være ulike typer alt etter hvor og med hvem de er. Du skulle visst hva jeg har måttet tåle, du :)

Min tanke har hele tiden vært at babyen, og senere barnet, alltid er trygg hos meg, og at det er grunnen til å følelser og alt viser mer sammen med meg :) Dette stemmer som regel, selv med babyer.

Det med smilet er nok tilfeldig, men nok til at mye blir sårt. Som mor vil man liksom se alt av det siste i utviklingen først. Men det skjer bare ikke alltid, uten at noe er galt av den grunn.

Anonymous poster hash: 2ba17...46f
Skrevet

Nei jeg ammer ikke..

Da er det det som er grunnen

Anonymous poster hash: 151b0...8a6

Skrevet

Nei jeg ammer ikke..

Da er det det som er grunnen

Anonymous poster hash: 151b0...8a6

Det var jo dagens mest tullete svar, da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...