Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Er babyjakkene fra Nameit bra, noen som har erfaring med dem? Anonymous poster hash: cd619...bac
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Har mye klær fra name it, og har ingenting og klage på men har aldri kjøpt yttertøy, så skal ikke påstå noe ang det Anonymous poster hash: 1dfd5...f27
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Har hatt mye klær fra name it, både yttertøy og annet. Er veldig fornøyd. Har kjøpt ytterjakke til våren selv til min på 10 mnd. Skynd deg å handle for det blir raskt utsolgt er min erfaring. Man får mye for pengene på disse jakkene. Jeg har flere ganger kommet for sent til butikken. I fjor var det helt fullstendig tømt i slutten av april. I år var jeg derfor et par dager etter jakkene kom i butikk. Anonymous poster hash: 4d0c6...10d
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Men det hjalp ikke meg gitt, de var utsolgt.. Hadde bare igjen to typer, og de likte jeg ikke. Var innom Lindex, HM, Cubus, KappAhl, Babyshop, Nameit... Og fant ikke en eneste jakke jeg kunne tenke meg, de fleste var enten fargesprakende og litt glorete eller så kostet de 500-800kr. Tror jeg må finne noe online Anonymous poster hash: cd619...bac
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Nameit.com Masse fint, har bestilt der hundrevis av ganger, og det går knirkefritt hver gang! Anonymous poster hash: 1468f...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå