Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Skulle kjøpe sko til minste her om dagen. Fant noen hun likte , bare ikke rette størrelse. Speidet rundt i butikken og fant en fyr med butikk uniform som sto og plukket noe tafatt i en korg. Spurte han om de hadde rette størrelse. han ristet på hodet og mumlet noe jeg absolutt ikke klarte å høre. Kjente jeg ble litt irritert over at hans manglende engasjement, men fortsatte å spørre om noen andre sko. Han fortsatte bare å riste på hode og mumle noe uforstående greier. Nå kjente jeg ble veldig irritert, makan til dårlig holdning og serviceinnstilling hos fyren!! Men han var eneste som var der, så hadde ikke noen andre å gå til heller Ga opp hele fyren og fant sko på egenhånd. Kom til kassen og der sto han fortsatt og plukket tafatt i en kurv, siden jeg hadde snakket med han før henvendte jeg meg til han selv om det nå hadde kommet en dame til. Nå sier han "Jeg jobber ikke her altså, prøvde å si det til det et par ganger i sta også - mulig du ikke fikk det med deg...???" Nå ser jeg at skjorten han har på seg riktignok er en uniform, men til en helt annen butikk... Flaaaauuuu Anonymous poster hash: 5b43a...ebb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå