Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Var ute på tur i går sammen med venner og familie. De største ungene hadde noe aktivitet med sykkel i skogen så noen venner av oss skulle se etter minstemann den tida det tok å følge deres og våre største unger med sykkel.. Når det begynte å li litt utpådagen var det på tide å dra hjem og legge ungene.. Når vi kom inn døra begynte minstemann å gråte utrøstelig. Vi tenkte det hadde noe med at han var sliten og trøtt. Han skreik i 1 time før han sloknet. Jeg la meg til og med sammen med han da han virket så sint. Han våknet igjen senere på kvelden, og jeg skjønte med en gang jeg plukket han opp at noe var galt med armen hans.. Han har sluttet å bruke den, og det er tydelig at det er vondt. Vi dro på legevakta, men der sjekket de bare underarmen... Tror ikke det er der problemet ligger pga egen undersøkelse hjemme, og legevakta fant heller ingenting på røntgenbildene ... De fortok heller ingen videre undersøkelse på han selv om jeg insisterte på at jeg trodde problemet satt lengre opp. De sa vi måtte ta kontakt med fastlegen om han ikke hadde blitt bedre til i dag, noe han ikke har blitt, og her sitter vi å venter på å få time slik at vi skal få kommet oss til sykehuset. Har så vondt inni meg.. Han får jo ikke til å forklare seg. Han har så vondt at alt han vil er å sitte på fanget. Han får ikke til noe selv nå når han har så vondt. Han spiser ikke engang Synes det er så ekkelt at jeg ikke vet eller har kontroll over alt hva han har gjort i går... Ingen som vet om noe uvanlig som har skjedd :( Føler meg som verdens værste mamma Stakkars gutten min, hva er det som har skjedd! Vet jo at ingen av dere kan fortelle meg det, men måtte bare lufte litt bekymring og frustrasjon Hi Anonymous poster hash: b4c19...59d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Har du spurt de som passet ham da? Kan han ha falt og slått armen? Forstuet den? Det kan være et veldig uskyldig fall, men at han har landet feil, kanskje de ikke engang har tenkt over at det kunne ha brukket/ blitt forstuet (f.eks)? Hør med dem du, og god bedring til lille Anonymous poster hash: 6ede0...f0d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Stakkars liten, det høres ikke godt ut. Ikke sikkert han selv husker hva som har skjedd heller, det viktigste er jo nå at han får hjelp til å bli bra igjen. God bedring til gutten din! Anonymous poster hash: c2481...8cb
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Høres ut som pulled elbow, en smal sak å fikse for en ortoped. Ta kontakt med lege igjen! Anonymous poster hash: 21719...c3d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Dette har skjedd med oss også. Ungen var i barnehagen og de ringte fordi ungen var syk. Ungen satt bare der, gjorde ingenting, var helt passiv. Ingen fikk lov til å røre armen til ungen. Konklusjonen var at albuen var hoppet ut av ledd. Smerten var borte i samme sekund som legen smatt albuen tilbake på plass. Lykke til. Det kan være helt uskyldig, trenger ikke å være farlig. Anonymous poster hash: 667e6...9db
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Vi har time nå i underkant av en time til lege, og regner med de sender oss rett på sykehuset. Håper at de finner noe som er lett å fikse slik at smertene forsvinner. Arma hans bare henger der, og han gjemmer den liksom litt bakover... Eldste jenta mi knakk underarmen i et sykkeluhell når hun var mindre, og da brakk hun to bein i underarmen, men da beskyttet hun armen frampå. Holdt liksom på den med den andre armen... Hi Anonymous poster hash: b4c19...59d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Uff håper alt er bra med den lille! Anonymous poster hash: edfba...f7b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Hei! En liten oppdatering.. Etter å ha brukt mange timer på sykehuset fant de at et lite bein i skuldra var knekt.. Heldigvis lå beinet fint. Ellers er det lite vi kan gjøre annet enn å håpe at smertene går rasket mulig over. Han blir nok værende hjemme fra barnehagen de første dagene.. Selv om de mente at det ikke skulle være noe problem å ha han i barnehagen (?!). Takk for mange fine tilbakemeldinger! Hi Anonymous poster hash: b4c19...59d
Nettie+jentungen Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Huff masse god bedring! Veldig bra at du aldri tvilte på magefølelsen
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Så godt at dere fant ut av det, og at det tross alt er ufarlig! God bedring til skatten din <3 Anonymous poster hash: eddd5...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå