amandine Skrevet 7. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2014 Ser ut som profilbildet ditt men har armer og ben av og til om det trengs:-)
Bustetroll Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Jeg har skjønt at profilbildet mitt er fra en tv.serie eller Film.. Barnetvserie tror jeg! Husker ikke hva " Jeg" heter. Nå må jeg forresten fortelle noe sykt. Det var 2 stykker på toget jeg fikk en rar følelse over. Tenkte at nå skjer det noe. Ingenting har skjedd.. Men så roper de i høyttaleren at vi må bli stående på plattformen., fordi vi venter på assistanse fra politi.. Hmmm
sug lut Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Jeg tror det er en annen Studio Ghibli-film, nemlig Totoro - og der er de støvalver... og dødssøte.
sug lut Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Ja totoro! Min nabo Totoro! Verdens fineste film, har du sett den? Vi så den faktisk igjen i går. Jeg vil ha en Totoro, og jeg vil ha kattebussen, og jeg vil gjerne egentlig ha de små støvalvene som ser ut som deg også, de er mye søtere enn det som bor under sofaen min.
Bustetroll Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Ja totoro! Min nabo Totoro! Verdens fineste film, har du sett den? Vi så den faktisk igjen i går. Jeg vil ha en Totoro, og jeg vil ha kattebussen, og jeg vil gjerne egentlig ha de små støvalvene som ser ut som deg også, de er mye søtere enn det som bor under sofaen min. Nei har ikke sett! Jeg forelsker meg også alltid i sånne søte dyr på film. Som den orange lille tingen i lille kylling!
sug lut Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Alle sammen, egentlig. Ponya på klippen ved havet er også fin, og Kikis budservice, ja. Favoritt er Det levende slottet, den er veldig skummel og trist også. Men ikke sånn skummel som Chihiro, mer trist og mindre skummel.
Anne-B. Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Vi har en film som heter et eller annet slottet, det er sikkert den, men har ikke rukket å si den enda. Har sett Min nabo Totoro 10 ganger, sikkert!
Anne-B. Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Prøvde å finne noen klipp på youtube, men det finnes ingen. Det eneste som så lovende ut, var uten lydspor, hallo...
Anne-B. Skrevet 7. april 2014 #13 Skrevet 7. april 2014 På engelsk, men passer veldig godt for mange av damene her: http://www.youtube.com/watch?v=DSf43rSVxrQ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå