Gå til innhold

Bustetroll! Har du sett Chihiro og heksene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror du egentlig er en støvgnom! hi hi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som profilbildet ditt men har armer og ben av og til om det trengs:-)

Skrevet

Jeg har skjønt at profilbildet mitt er fra en tv.serie eller Film.. Barnetvserie tror jeg! Husker ikke hva " Jeg" heter. Nå må jeg forresten fortelle noe sykt. Det var 2 stykker på toget jeg fikk en rar følelse over. Tenkte at nå skjer det noe. Ingenting har skjedd.. Men så roper de i høyttaleren at vi må bli stående på plattformen., fordi vi venter på assistanse fra politi.. Hmmm

Skrevet

Jeg tror det er en annen Studio Ghibli-film, nemlig Totoro - og der er de støvalver... og dødssøte.

Skrevet

Ja totoro!

Min nabo Totoro! Verdens fineste film, har du sett den? Vi så den faktisk igjen i går. Jeg vil ha en Totoro, og jeg vil ha kattebussen, og jeg vil gjerne egentlig ha de små støvalvene som ser ut som deg også, de er mye søtere enn det som bor under sofaen min.

Skrevet

Ja totoro!

Min nabo Totoro! Verdens fineste film, har du sett den? Vi så den faktisk igjen i går. Jeg vil ha en Totoro, og jeg vil ha kattebussen, og jeg vil gjerne egentlig ha de små støvalvene som ser ut som deg også, de er mye søtere enn det som bor under sofaen min.

Nei har ikke sett! Jeg forelsker meg også alltid i sånne søte dyr på film.

Som den orange lille tingen i lille kylling!

Skrevet

Den er så fin! Den og så Kikkis budservice. :))

Skrevet

Alle sammen, egentlig. Ponya på klippen ved havet er også fin, og Kikis budservice, ja. Favoritt er Det levende slottet, den er veldig skummel og trist også. Men ikke sånn skummel som Chihiro, mer trist og mindre skummel.

Skrevet

Vi har en film som heter et eller annet slottet, det er sikkert den, men har ikke rukket å si den enda. Har sett Min nabo Totoro 10 ganger, sikkert!

Skrevet

Prøvde å finne noen klipp på youtube, men det finnes ingen. Det eneste som så lovende ut, var uten lydspor, hallo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...