Gå til innhold

Hvor handler du klærne dine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

H&M? Cubus? Bik Bok? Etc...

 

Hva handler du mest av alt når du skal shoppe klær?

 

Lenge siden jeg har kjøpt meg klær og det er sannelig på tide å fornye garderoben.

 

Anonymous poster hash: f5f2e...c54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

h&m, vero moda, bukser handler jeg ofte på bik bok eller cubus



Anonymous poster hash: f275b...f38
Skrevet

Som gravid: H&M. Grelle plagg og dårlig utvalg, hvorfor skal gravide ikke ha ordentlige klær å velge i?? 

 

Ellers: Jeg må kle meg litt pent på jobb og handler ofte på Filippa K, Tiger of Sweden, COS, Massimo Dutti, Zara, innomellom H&M og Lindex om jeg finner noe fint (pluss litt basics som trøyer, truser, strømper osv).



Anonymous poster hash: 5a666...dfa
Skrevet

Handler stort sett på Vero Moda. Hvis jeg finner noe jeg liker godt, kjøper jeg det i flere farger. Veldig glad i buksene fra Only og Vero Moda. De er myke og behagelige med godt stretch.

Skrevet

Mango, warehouse, selected og oasis er mine favoritt butikker :)

Skrevet

Mest HM. Kappahl og Lindex :) hadde jeg vært 30 kg lettere, hadde jeg stukket innom Noa Noa også.

 

Anonymous poster hash: 67960...284

Skrevet

HM, Lindex, Kappahl, Ellos. Huff, det så kjedelig ut. Jeg bruker str. 46/XL, så det er begrenset utvalg i de kule butikkene.

 

Anonymous poster hash: c71d3...a82

Skrevet

Mest på nett. Hm, ellos.

Skrevet

HM, Lindex, Kappahl, Ellos. Huff, det så kjedelig ut. Jeg bruker str. 46/XL, så det er begrenset utvalg i de kule butikkene.

 

Anonymous poster hash: c71d3...a82

Jeg og... er fornøy med noen av buksene til ellos. Men finner ingen fine overdeler..

 

Anonymous poster hash: b7b31...cb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...