Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 H&M? Cubus? Bik Bok? Etc... Hva handler du mest av alt når du skal shoppe klær? Lenge siden jeg har kjøpt meg klær og det er sannelig på tide å fornye garderoben. Anonymous poster hash: f5f2e...c54
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 h&m, vero moda, bukser handler jeg ofte på bik bok eller cubus Anonymous poster hash: f275b...f38
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Som gravid: H&M. Grelle plagg og dårlig utvalg, hvorfor skal gravide ikke ha ordentlige klær å velge i?? Ellers: Jeg må kle meg litt pent på jobb og handler ofte på Filippa K, Tiger of Sweden, COS, Massimo Dutti, Zara, innomellom H&M og Lindex om jeg finner noe fint (pluss litt basics som trøyer, truser, strømper osv). Anonymous poster hash: 5a666...dfa
Tjofsen Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Handler stort sett på Vero Moda. Hvis jeg finner noe jeg liker godt, kjøper jeg det i flere farger. Veldig glad i buksene fra Only og Vero Moda. De er myke og behagelige med godt stretch.
Rediken Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Mango, warehouse, selected og oasis er mine favoritt butikker
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Mest HM. Kappahl og Lindex hadde jeg vært 30 kg lettere, hadde jeg stukket innom Noa Noa også. Anonymous poster hash: 67960...284
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 mest på nett, har ikke kjøpt klær i butikk på snart 2 år. http://www.karmaloop.com http://www.lulus.com http://www.mytheresa.com/ http://www.theoutnet.com http://www.farfetch.com/no/ https://www.etsy.com/ http://www.modcloth.com Anonymous poster hash: 99074...df2
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 HM, Lindex, Kappahl, Ellos. Huff, det så kjedelig ut. Jeg bruker str. 46/XL, så det er begrenset utvalg i de kule butikkene. Anonymous poster hash: c71d3...a82
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 HM, Lindex, Kappahl, Ellos. Huff, det så kjedelig ut. Jeg bruker str. 46/XL, så det er begrenset utvalg i de kule butikkene. Anonymous poster hash: c71d3...a82 Jeg og... er fornøy med noen av buksene til ellos. Men finner ingen fine overdeler.. Anonymous poster hash: b7b31...cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå