Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Gutten min skal i bursdagsbesøk til en 4 åring i barnehagen. Hva kan jeg kjøpe for rundt 100-lappen? Anonymous poster hash: 3d9b7...5e2
Tantrum Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Spør i en lekebutikk hva som pleier å fungere. Har selv ei som nettopp fylte fire med selskap med gutter og jenter. Mi ble glad for alt og her nevnes: glitterlim (fås på lekebutikk), hårstrikker og jente"bling", asfaltkritt i mange farger, små dukker ala Barbie men andre merker, solbriller, prompepute (dagens slager!!!), pynteting som "prinsesser bruker" i plast og klistremerker. De blir galde uansett og husker ikke hva de har fått. Vi foreldre kunne ikke "brydd oss mindre" så lenge alle har det kjekt Det er bare å sende/ringe mora/faren til jenta og spørre hva hun ønsker seg/liker
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Takk for tips! Noen som har 4-åring og vil dele favorittene hennes? Anonymous poster hash: 3d9b7...5e2
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Jeg har like lite peiling som deg, men sist vår gutt var i bursdag til en jente som ble 4, så kjøpte vi en prinsessebok til henne. Fortellinger for prinsesser eller noe sånt, kostet en hundrelapp. Anonymous poster hash: 8d1a4...500
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Fireåringen her fikk mye variert og ble glad for alt, men av det både vi og hun satte pris på var vel bruksting og litt mer solide greier enn plast som knekker samme dag. Hun fikk noen små lego- og playmosett, sokker med Ariel på, glitrende hårstrikk, hansker, hårbøyle, et par gode bøker osv. Anonymous poster hash: 4bbdb...84d
Von Hertelhofen Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Jeg er veldig fan av det enkle. En ball, hoppetau, fargebok osv. 4 åringer er generelt lite kresne
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Jeg synes Blafrematboksene er en veldig fin gave, de koster vel rundt 100 kr Anonymous poster hash: 5973e...778
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Alle slags rosa prinsessegreier funker til en 4-åring. Anonymous poster hash: ab994...87e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Jeg gikk på Accessorize. Der hadde de et enormt utvalg av bling, hårpynt, smykkegreier, neglepynt, hoppetau, vesker og alt slags mulig dill dall. Helt perfekt sted å handle til en jentebursdag der det meste kostet mellom 50 og 100 kroner! Helt supert! Anonymous poster hash: 3d9b7...5e2
Steget Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Her går det ufattelige mengder med tegnebøker, klistremerkehefter og perler. bøker er også bra. som mor blir jeg glad for å få noe som kan brukes eller leses, og ikke bare dill som havner sammen med alt mulig rot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå