Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Det er to og en halv arbeidsdag i påskeuka. Jeg er 40% sykmeldt og jobber 60 prosent, det tilsvarer jo tre arbeidsdager i ei normal uke. Men hvordan skal man tenke i forhold til ei uke som ikke er normal? Anonymous poster hash: 1d4af...a97
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Du har vell avtale om når du skal jobbe? Hvis fridagene faller på dine vanlige jobbedager får du fri, om arbeidsdagene faller på jobbedagene skal du jobbe. Anonymous poster hash: a9913...663
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Nei, jeg har avtale om å la formen styre hvilke dager jeg jobber. Så det jeg lurer på er dersom formen er bra, om jeg da skal jobbe hele mandag-tirsag og halve onsdag (hvilket blir 50%), eller 60% av den tilgjengelige tiden. Anonymous poster hash: 1d4af...a97
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Da ville jeg tatt en prat med arbeidsgiver. Anonymous poster hash: a9913...663
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Hvis du jobber 7,5 t hver dag så er full arbeidstid den uken 18,75 t. Du skal jobbe 60% av dette så da skal du vel jobbe 11,25 timer. Hvis du har avtale om å jobbe når du føler formen er bra nok så kan du sikkert dra på jobb når du føler for det da Sånn hadde jeg det i fjor under svangerskapet med forferdelig bekkenløsning. Veldig godt å ha det så fritt Anonymous poster hash: 5064d...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå