Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Fikk en Snapchat melding fra en mannlig venn på morgenen i dag, hvor han lurte på om jeg hadde gått ned masse i vekt i det siste. Jeg skrev at det hadde jeg vel kanskje gjort, hvorpå han skrev: Jo, det har du nok, og strammet opp, du så flott ut! Såååå deilig!! Baderomsvekta er ødelagt, så har ikke fått veid meg på lang tid, og er superdårlig på å se positive endringer i speilet, men jobber hardt for å forme kroppen etter fødsel, og moro at folk ser tydelig forskjell etter 3,5 mnd Made my day!!! Anonymous poster hash: 572d7...2fc
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Gratulerer til deg Anonymous poster hash: a7b15...e8e
Nodisc Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Så fantastisk!! Håpe dagen din fortsette i samme stilen!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Ja, det blir trening i kveld! Får jo så lyst til å bli 100% når man får slike tilbakemeldinger!! Er ikke vant med slikt jeg HI Anonymous poster hash: 572d7...2fc
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Herre, så vektfikserte folk er. Jeg hadde blitt skitsur hvis noen hadde kommentert vekten min på snapchat. Anonymous poster hash: 6d1fd...e1b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Herre, så vektfikserte folk er. Jeg hadde blitt skitsur hvis noen hadde kommentert vekten min på snapchat. Anonymous poster hash: 6d1fd...e1b Når man har slitt med overvekt i besteparten av 8 år, og endelig begynner å gå ned og kan si man har normal BMI, så betyr slike tilbakemeldinger mye! Jeg har jobbet blodhardt før og etter siste graviditet, og vært superstrikt på mat under graviditet for å holde vekt i sjakk, så jeg ønsker å få høre at det synes faktisk Ta deg ei bolle, din negative snerpe! HI Anonymous poster hash: 572d7...2fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå