Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Bokstavelig talt denne gangen! Jeg så en fin ..... På insta. Det er sånn plastdings du heller saft/juice what not oppi, setter på dingsen og så i frysern og vips is. Sånn vi hadde på det glade 80- tall Er det is holder? Is form?? Den jeg så på insta var formet som en rakett, men i svensk nettbutikk, så jeg ville gågle etter norsk, men antar at "rakettglas" ikke gir ønsket resultat..
☆☆☆ Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Hmm, har i skapet og kallar dei isformer. Tips: Dei MÅ vere "individuelle". Prøv å løsne ein is frå ei form som er heilstøpt, og du vil banne resten av dagen. Mine er frå IKEA.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Stjerne - du er ei stjerne!! Jeg gåglet og det kom opp et forslag ! Det var ett år gammelt, men det gav videre hjelp! Smask til deg!
Musemorbr / Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Hmm, har i skapet og kallar dei isformer. Tips: Dei MÅ vere "individuelle". Prøv å løsne ein is frå ei form som er heilstøpt, og du vil banne resten av dagen. Mine er frå IKEA. Det lar seg fint gjøre det altså. Varm klut. Vi har en med fire som sitter sammen. Nille, tror jeg. Eller biltema kanskje.
Ziva Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Ikea, Clas Ohlson, Jernia, Tupperware og Biltema er noen av stedene de har slike isformer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå