Gå til innhold

Lekking av fostervann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. er i uke 31. I dag rant det blankt ut..rett etter at jeg hadde vært på do å tørka meg. kjenner kroppen min såpass at det verken er snakk om utflod eller urin. var ikke mye. kanskje to teskjeer. Er dette vanlig så tidlig???

Da fødselen startet sist svangerskap trodde jeg vannet hadde gått...da rant det mengder..men var ikke fostervannet det heller..bare ei blære med vann som lå utenfor fostersekken. vannet tok de på sykehuset. fødte da i uke 37. 

Anonymous poster hash: 2df06...29f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har opplevd det samme?

Skrevet

Jo. Slik beg det med meg. Kom litt når jeg reiste meg. Fostervann lukter litt spesielt og blir ikke synlig i sort truse når det tørker. Ring føden. Infeksjonsfare om det er hull på fosterhinna.

Anonymous poster hash: f7782...93e

Skrevet

Jeg opplevde det samme her om dagen, plutselig rant det helt blank væske ut av meg. Ikke urin, for det kjentes tydelig at det kom fra skjeden, og det var helt tynt og uten farge, ikke i nærheten av hvordan utfloden min er. Var inne til en sjekk senere på dagen, men det var ingenting som tydet på lekkasje. Hadde et slikt mysterium i forrige svangerskap også. Aner ikke hva det kan ha vært.

Ta på et bind og vent litt for om det kommer mer, hvis det er vannet vil det fortsette å lekke. Det var ihvertfall beskjeden jeg fikk. Eneste grunn til at de ville ha meg inn til sjekk selvom det ikke kom noe særlig mer, var at jeg har gbs.

Anonymous poster hash: 6385d...cc3

Skrevet

hva gjør de da? Hvis det kommer mer? Kan jo ikke være bra..men babyen kan jo ikke bli født ennå.. er jo ni uker til termin : S Du som skriver at det begynte slik på deg..hvor lenge varte det? får ringe hvis det kommer mer..: )

Skrevet

Jeg var ved termin da. Var inne til ktrl hver dag og med time for igangsetting om ikke riene begynte av seg selv i løpet av 3 døgn. Lengre får man ikke gå pga infeksjonsfaren. Noen sier ett døgn. I ditt tilfelle blir du evt innlagt tipper jeg om det ER fostervann. Når hodet ikke er festet og vannet går kan navlestrengen famle ut og komme i klem også.

Jeg fikk rier etter 2 døgn. Men det endte med katastrofe snitt og baby med livstruende infeksjon. Så jeg synes lekkasje av fostervann er kjempeskummelt.

Anonymous poster hash: f7782...93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...