Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Kan jeg som kunde/pasient velge formen på medisinen legen har skrevet ut til meg? Jeg har vanligvis resept på paracet tabletter og stikkpiller. Nå er resepten på tabletter oppbrukt, men jeg har en del igjen på resepten med stikkpiller. Kan jeg be de på apoteket å bytte til tabletter eller må jeg ha ny resept? Anonymous poster hash: 763d8...b70
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 763d8...b70
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Jeg ringte legekontoret og fikk ny resept. Hun på legekontoret sa at det kom an på de på apoteket og hvilken medisin det var snakk om, men at de i utgangspunktet ikke skal bytte på formen. Anonymous poster hash: 763d8...b70
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Ja, riktig det de sa på legekontoret. Du skal i utgangspunktet ha ny resept, for endres formen på medisinen endres opptaket og styrken på en måte og da er det legen som må ta den avgjørelsen. Men det kommer an på hvilken medisin, hvem du snakker med på apoteket og hvor akutt det er om du hadde fått det ut. Anonymous poster hash: 0ae7b...8fa
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Jeg bruker paracet fast så de på apoteket kunne sikkert sett at jeg bruker å få begge deler, men ville ikke kjøre bomtur, derfor ringte jeg til legekontoret. Da slipper jeg å bruke opp resepten på stikkpillene også. Veldig greit med E-resept, slippe å hente den fysisk. Anonymous poster hash: 763d8...b70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå