Elskerhøsten2014 Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Har veldig lyst til og farge det,men usikker på hva som er penest? er lys i huden. har likt hår som hun på bilde mitt faktisk
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Lys hud, blå/grønne øyne og rødt hår er noe av det nydeligste som finnes. Ikke farg det Anonymous poster hash: 0101b...829
lille_my:) Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 da hadde jeg aldri i livet farget det! nydelig farge
CaptainHindsight Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Hadde behold den fargen jeg Rødt hår og lys hud er jo bare nydelig.
Ennai Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Min bestemor hadde hårfarge ala det der, og jeg har bestandig ønsket jeg hadde arvet hennes hår istede for mitt kommunegråe kjedelige.. når jeg farger det velger jeg bestandig en farge med litt kobberskjær i;) jeg krysser alt jeg har for at tulla i magen skal arve bestemors røde krøller♡ Hvis du absolutt vil farge det må du ikke gå så alt for langt unna orginalfargen din enn "nødvendig". Ser for meg at evt utveksten ikke trenger å bli helt heldig;) Lykke til med valget:)
Englenemine Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Ikke farg håret om du har som på bildet. Nydelig .
Monica Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Den fargen på bildet, er helt nydelig. Har alltid ønsket meg sånn hårfarge, men har mørkt hår, så får ikke farget til den fargen. Men farger alltid til rødtoner.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Jeg har lik farge som hun på bilde. De gangene jeg farger det så blir det i en mørkere rød farge. Anonymous poster hash: b3be6...4af
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Lys hud, blå/grønne øyne og rødt hår er noe av det nydeligste som finnes. Ikke farg det Anonymous poster hash: 0101b...829 Akkurat det har jeg Anonymous poster hash: 8a031...408
Frk B. Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Jeg har ca samme farge som på bilde ditt. Jeg vil ikke farge håret mitt fordi jeg er redd det ikke skal gå tilbake til sin ekte farge. Jeg vil anbefale deg eventuelt å stripe det for å få variasjon, men ikke farge hele håret. Som flere her sier, dette er en nydelig farge.
Von Hertelhofen Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Behold den naturlige fargen du nydelig farge!
Monajenten Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Jeg syns den fargen er så nydelig at jeg har brukt flere år på å få farget håret en så tilnærmet naturlig rødfarge som mulig. Alle som ikke kjenner meg tror jeg er naturlig rødhåret for jeg kler fargen. Jeg er helt lys i huden, har fregner og blå øyne. Vær så snill å ikke farge håret om du er sånn naturlig!!! Husker en venninne med en nydelig rødfarge bleket håret og jeg ble skikkelig sint på henne
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #13 Skrevet 7. april 2014 hallo! Hvis du har sånt hår som hun på bildet må jo aldri finne på å farge det! Det er jo en helt fantastisk farge! Anonymous poster hash: 9e452...96e
Light of my life Skrevet 7. april 2014 #14 Skrevet 7. april 2014 Jeg har samme type hår, litt lysere, og mitt blir veldig fint med noen lyse striper i 😊
I scream for icecream! Skrevet 7. april 2014 #15 Skrevet 7. april 2014 Jeg har også rødlig hår som hun på bildet, bare lysere. Fikk alltid skryt for det av frisører og slikt når jeg var yngre. De sa det var utrolig vanskelig å få til den fargen ved å farge det. Jeg har farget mitt, og har nå mørk rød farge. Trives godt med det. Problemet er at det er utrolig vanskelig å komme tilbake til den naturlige fargen. Om jeg bleker håret blir det for lyst eller orange. Prøver jeg å farge med lignende farger oppå der igjen, blir det likevel ikke det samme. Så jeg ville også anbefale deg å bare beholde fargen din. Den er nydelig.
Elskerhøsten2014 Skrevet 7. april 2014 Forfatter #16 Skrevet 7. april 2014 Tusen takk alle sammen hyggelig og høre,men når man har hatt det i hele livet,blir man likevel litt lei ,men til deg som forslo lyse striper,det hørtes jo fint ut . har også fått skrytt av nesten alle frisører og de aller fleste synes jeg allerede har en nydelig farge som dere sier her
Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #17 Skrevet 7. april 2014 Jeg har også samme hårtone, og mye hår, og som en annen over her får jeg ALLTID skryt av frisører, som sier at de hver eneste uke forsøker å farve en eller annens hår i denne tonen - og at det egentlig ikke funker. Håret mitt er litt lysere enn det på bildet, litt mer mot karamell/blondt men fremdeles med en kobberrød tone. Jeg har også hatt lyse striper i det noen ganger, det blir ganske fint. Har også naturlige blonde striper i det. Vokste opp og trodde at rødt hår var skamfullt, men nå er jeg voksen og har skjønt bedre! (Skulle gjerne vært uten den veldig lyse og ømtålelige huden riktignok..) Anonymous poster hash: 2cac9...8c6
Gjest MMJ Skrevet 7. april 2014 #18 Skrevet 7. april 2014 Jeg har også rødt hår. Aldri likt det, alltid farget og stripet det. Men, nå i det siste har jeg begynt å "like" fargen Merkelig ikke sant. Mitt beste tips, om du ikke allerede har gjort det, er å nappe+farge brynene. Jeg har mine ganske mørke (ikke svarte), da blir liksom ikke fargene så "blasse"... og så litt rouge i kinnene, så ser jeg ikke syk ut Du har foresten veldig mye finere farge enn jeg har da, om du har slik som bildet! Mitt er lyserødt...
Elskerhøsten2014 Skrevet 7. april 2014 Forfatter #19 Skrevet 7. april 2014 Takk for tipse lyse striper har jeg lyst på . Ikke meg på bilde,bare ei fra greys hehe,men huden min er vel glatt den
PrinsesseHengepupp Skrevet 7. april 2014 #20 Skrevet 7. april 2014 Du kan friske det opp og få mer dybde i det ved å hennabehandle det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå