Gå til innhold

Spørsmål om ungdom og rus. Og tamponger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres sikkert ut som ett merkelig spørsmål, men faen heller...

Min sønn driver og ruser seg en del, og har en del "dårlige" venner.

I helgen har vi hatt mye besøk av ungdommer. De kommer og går. Vi merker ikke at det foregår rusing her, men jeg sjekker alltid rommet hver gang jeg føler at de har noe på gang. Lang historie, men altså, i det siste har jeg funnet tomme tampongesker i søpla hans. Ingen tamponger. Første gang hadde han hatt besøk av en venninne, så da reagert jeg ikke. Men nå har jeg funnet fire esker på kort tid. Hva ER dette?

Brukes tamponger i noen form for rusing????

Og ja, jeg sjekker søpla fordi han har tidligere gjemt både hasj og glassbonger der.

Anonymous poster hash: f5869...fe5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de dynker de i sprit og putter de i hulrom. Eks jentene putter de i sjeden.

Anonymous poster hash: 445a2...6f4

Skrevet

Hvorfor? Hvorfor ikke bare drikke på den vanlige måten????

Han er 18 så han kjøper øl av og til, men drikker lite (det vi vet). Det er narko som er det store problemet her...

Skrevet

Dette måå dere som er voksne /foreldre ta tak i !  Ikke godta noe form for rus i hjemmet deres.. kankje be de som har greie på ungdom og rus om hjelp/råd?  det hadde jeg gjort tvert

Anonymous poster hash: b213a...614
Skrevet

De får en sterkere rus av det, og det er billigere. Husker vg og Dagbladet skrev om denne måten å ruse seg på for noen år siden. Hadde aldri hørt om det selv.

Skrevet

Ja som sagt, historien er laaaaaang. Vi har tatt tak i det, sendt ham på avrusning, gått til rådgivning, samarbeid med barnevern, polit, rusteamet i kommunen, men til nå har ingenting nyttet. Vi godtar ingen forn for rus hjemme. Derfor er det nå veldig lenge siden vi har funnet noen "spor". Men så dukker disse tampongeskene opp. Og gutter bruker ikke tamponger.

Skrevet

Man kan dyppe tamponger i sprit og putte de opp i hulerom.. på en gutt vil det være anus og også nesebor som er aktuelt…man blir veldig fort full.

Anonymous poster hash: 333c9...226
Skrevet

Luksus Leverpostei - "Tampongfest" forklarer fenomenet.

Anonymous poster hash: 2154a...fc3

Skrevet

Klarer ikke å se for meg hvordan noen kan klare å putte en våt tampong opp i rompa.

Anonymous poster hash: f9ac8...a9b
Skrevet

De blir fort fulle uten å lukte alkohol fra munnen. Vil de ha den i rompa så få de den inn...

Skrevet

Slimhinnene i kroppens hulrom suger fort opp bl.a alkoholen og du får kjapt en rus uten å lukte alkohol og faktisk uten å bli dårlig i magen som jo mange blir av å drikke for mye. Man kan ha hardere stoffer på tampongen også....

Anonymous poster hash: 0188d...259
Skrevet

Det er jo en kjent sak at en kan inta stoffer/medisiner i rompa, bare tenk på feks. stikkpiller. Men klarer fortsatt ikke å se for meg at det kan være så mye sprit igjen i en tampong om den skal puttes i rompa våt. Måtte vell vært lettere å tatt spriten som et klyster.

Anonymous poster hash: f9ac8...a9b
Skrevet

Rumpehullet er jo veldig trangt, og er ikke skapt til å være noe inngangspart. En våt tampong svulmer opp veldig og blir lite fast i fisken. Hvordan en tampong full av sprit kan føres inn i Rumpehullet uten at all væsken klemmes ut og det blir bare gris er vanskelig for meg å forstå. Man blir visst ikke særlig fantasifull av å være snill pike :P

Anonymous poster hash: a8579...643

Skrevet

Tampongen trenger ikke være søkkvåt av sprit. Skal ikke store mengden til for å få rus.

Ungdommen velger dette for å oppnå raskere rus, jo rasker jo mer "høy" føler de seg. Billigere enn å drikke, fordi man bruker så lite. Å man lukter ikke alkohol.

Men faren for alkoholforgiftning er mye større. Nettopp fordi man trenger en mye mindre dose enn når man drikker. De finnes flere tilfeller av dødsfall blant ungdommer med sprit og tampong som fører til alkoholforgiftning.

Du bør videre bringe disse opplysningene til de instanser dere er i kontakt med. Slik at dette kan få oppfølging.

Håper gutten din tar i mot hjelp snart og at han skjønner at dette ikke er slik livet bør være. Klem og mange gode tanker sendes i deres retning :)

Skrevet

Ja, de dynker de i sprit og putter de i hulrom. Eks jentene putter de i sjeden.

Sjeden? Kødder du ?

Anonymous poster hash: db7df...de1

Skrevet

Ja, de dynker de i sprit og putter de i hulrom. Eks jentene putter de i sjeden.Anonymous poster hash: 445a2...6f4

Sjeden? Kødder du ? Anonymous poster hash: db7df...de1

Tilfelle dette, fikk høre om en jente som hadde gjort dette i min ungdom. Og det er gammelt nytt, var på en fest for ca. 17 år siden (omg, så gammel jeg er blitt....)

Anonymous poster hash: 72383...40f

Skrevet

Jeg har hørt under arma er nok..

Anonymous poster hash: 702c5...55d
Skrevet

Det skal veldig lite sprit til, det blir jo tatt rett opp i blodet og du slipper at det blir "utvannet" gjennom magesekk og tarmsystem før det blir tatt opp i kroppen. Det kan være skikkelig farlig, litt for mye og du blir alkoholforgiftet, og du får ingen varsel om at du har fått i deg for mye sånn som du får når du drikker. Om du drikker det blir du gjerne syk, kaster opp o.l. før du går i koma, det gjør du ikke om du tar det andre veien...

Anonymous poster hash: 0188d...259
Skrevet

Gammelt nytt. Er 30 nå, men dette ble gjort fullføre da min mor var ung.

Dynker de i ren sprit og har dem i skjeden, snusen, nesa eller munn.

Billig og rask fyll, men ville aldri venner kommet og godt hvis sønnen deres er så på skråplanet!

Anonymous poster hash: b91f1...260

Skrevet (endret)

Min første tanke er rett og slett at han har kjøpt noe, og så oppbevart det i tampongesker.

Endret av Gunner
Skrevet

Fra tidligere erfaringer, (gamle venner) brukte de tampongesker og doc-poser (halspastill) til å hasj i. Lite sannsynlig at nysgjerrige foreldre titter oppi det...

Kan det være noe sånt?

Anonymous poster hash: db7bd...e99

Skrevet

Fra tidligere erfaringer, (gamle venner) brukte de tampongesker og doc-poser (halspastill) til å hasj i. Lite sannsynlig at nysgjerrige foreldre titter oppi det...

Kan det være noe sånt?

Anonymous poster hash: db7bd...e99

En gutt hvor det liksom er helt natulig å finne tampoger hos da, eller? Tror neppe dette er gjemmeplassen til en gutt, altså.....

Anonymous poster hash: 16e1a...c27

Skrevet

Tja de kan brukes som filter når man ruller en joint (ikke hele tampongen, men biter). Eller det kan hende de brukes når det "kokes" pulver til sprøyter, at vesken filtreres gjennom "bomullen" i tampongen. En tampong kan brukes til mye annet enn sprit....

Anonymous poster hash: 6fcb8...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...