Gå til innhold

Hvem klarer seg på minst

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mnd her inne? Hvor lite har du utbetalt, hvor mange er dere i husholdningen og hvordan disponerer du/dere pengene? Lurer virkelig på hvor lite det er mulig å klare seg på i mnd... Og har man da en ok tilværelse...?

Anonymous poster hash: 96b25...4e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 14 000 utbetalt.

To voksne ett barn i barnehagen.

Eier bil og leilighet.

Vi klarer oss helt ok.

Anonymous poster hash: 48257...b13
Skrevet

Vi har utbetalt 23400,- er 2 voksne, 2 barn og 1 hund.

Husleie på 6000,- strøm ca 1500,- bhg 1800,- telefon 800,- forsikring 900,- nett 450,- Resten går til mat, bensin, klær til barna, fritidsaktiviteter som er 2000,- hvert halvår, og røyk til meg og mannen. Klarer oss greit og mangler ikke noe i hverdagen. Men klart det blir ikke store ferier, shopping, restaurant besøk osv. Men det klarer vi oss uten.

Anonymous poster hash: ddc8d...171

Skrevet

Hva betaler dere i leie og barnehage da? Er det ingen av dere som jobber?

Skrevet

Hva betaler dere i leie og barnehage da? Er det ingen av dere som jobber?

Skrev fra mob, dette var ment til nr to;)

Skrevet

Fra neste mnd skal jeg og et barn på 13000 pr mnd. Vi skal klare det, men jammen ikke mye mer heller :(

Anonymous poster hash: d00a3...8d0

Gjest lillehi
Skrevet

Ca 13.000 utbetalt. Etter at alt av husleie, strøm,forsikringer, tlf og sånt er betalt sitter vi igjen med ca 3000 til mat, fritid osv. Sier seg selv at det ikke er mulighet for mange sprell😝 men vi har hverandre så vi klarer oss💕

Skrevet

2 voksne å 3 barn. Etter husleie å strøm å nett tlf å forsikring osv er bet har vi ca 8 tusen ijen til mat drivstoff å kos:)) klarer oss godt:))

Anonymous poster hash: 5409b...545

Skrevet

Dere som har minst, hva har dere i husleie og sånn? Forstår ikke at dere klarer det.

Jeg har selv boutgifter på 9000, strøm på ca 1000, forsikring ca 1000, telefon for 3 ca 1000, sfo 2000, internett 500, bil ca 1000, fritidsaktiviteter barna ca 1000. Så kommer drivstoff, mat, klær og div.

Vi er 1 voksen og 2 barn, og klarer oss ikke på mye mindre enn 22 000. Skulle det bli krise kan vi kutte bil, fritidsaktiviteter og en del av forsikringene, prøve å kutte ned på telefon. Men det vil jo ikke utgjøre så mye.

Så 13-14 000 hadde aldri gått. Og her vi bor så får man ikke noe billigere å bo enn vi gjør. Eller da må vi bo i en bitteliten 2 roms.

Og har dere tatt med barnetrygd og bidrag, bostøtte, barnetilsyn osv?

Anonymous poster hash: 6b6e8...eec
Skrevet

Akkurat nå har kun jeg inntekt,så har 4500 i mnd + 970 i barnetrygd og 5000 i kontantstøtte. 6000 går rett til husleie og andre regninger. 1000 på mat og hele barnetrygden går til barnet,så har da 2500 utenom,går faktisk helt greit,men skulle ønske nav var raskere ute med dagpenger til mannen,ventet siden januar nå og vert der 4 ganger siden og fått samme svar, ringer om et par dager.

Anonymous poster hash: 5eba2...4e0
Skrevet

Jeg og mannen, og katten lever på 7000 i mnd.

Betaler av dette husleie, strøm, telefon, medisiner, busskort, mat til oss og til katten og røyk. Klarer oss helt fint.

Kaster ikke pengene ut vinduet, å handler smart.

Anonymous poster hash: 2e6b3...92c

Skrevet

Jeg og mannen, og katten lever på 7000 i mnd.

Betaler av dette husleie, strøm, telefon, medisiner, busskort, mat til oss og til katten og røyk. Klarer oss helt fint.

Kaster ikke pengene ut vinduet, å handler smart.

Anonymous poster hash: 2e6b3...92c

Hva er grunnen til at dere ikke har mer inn i mnd? Har vel rett på sosial stønad hvis man ikke har mer enn det dere har? Bor dere veldig billig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...